mango123 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Går det an å bruke en usb harddisk å koble den til ps4 å lagre spill på den? I så fall, hvordan? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Tenker du på å at konsollen skal finne lagrede spill på den eksterne disken? Det går ann å ta backup til eksternt lagringsmedium men ser ikke for meg en kan bruke det for å utvide plass og bruke det som aktiv lagringsplass. Det er null stress å bytte den interne disken til en større. Lenke til kommentar
mango123 Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Tenker du på å at konsollen skal finne lagrede spill på den eksterne disken? Det går ann å ta backup til eksternt lagringsmedium men ser ikke for meg en kan bruke det for å utvide plass og bruke det som aktiv lagringsplass. Det er null stress å bytte den interne disken til en større. Det er ikke det jeg vil, jeg vil koble til en usb harddisk i usb porten på playstationen og lagre spill over på den Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Det eneste alternativet du har er å ta backup av hele systemet på den. Lenke til kommentar
mango123 Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Det eneste alternativet du har er å ta backup av hele systemet Hvordan gjør man det? Er det ikke mulig å lagre på en annen måte Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Det står blant annet beskrevet på denne siden. Lenke til kommentar
mango123 Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Men når jeg kobler til usb enheten, så står det at usb lagringsenheten ikke er koblet til Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hvilket filformat er disken? PS4 støtter kun FAT or exFAT så hvis den er formatert på NTFS eller annet så går de tikke. Lenke til kommentar
mango123 Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Hvilket filformat er disken? PS4 støtter kun FAT or exFAT så hvis den er formatert på NTFS eller annet så går de tikke. Det står ikke noe om det. Det er en seagate expansion 2tb Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Når du er inne i Utforsker/Min datamaskin på Wndows -> høyreklikker på harddisken og velger "Egenskaper" skal det stå der. Lenke til kommentar
mango123 Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Når du er inne i Utforsker/Min datamaskin på Wndows -> høyreklikker på harddisken og velger "Egenskaper" skal det stå der. Det står SCSI Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Du kan ikke bruke USB til å utvide lagringsplassen på PS4. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Den eneste gode grunnen til å koble til en ekstern USB harddisk til PS4 er for å ta backup av spillene sine eller av savegames. Jeg anbefaler alle som har muligheten til det å oppgradere den interne harddisken til noe større. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Jeg anbefaler alle som har muligheten til det å oppgradere den interne harddisken til noe større. Samme. Det er ganske enkelt å bytte selv også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå