Fotoskrulla Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Slogen 9.april Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Flott bilde, Helene! Likte utsnittet du har gjort her, men kanskje det hadde vært severdig i farger også? mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 En mektig knaus det der. Frister ikke veldig å stå på ski ned der....men det er det sikkert ikke mange gamlinger som gjør heller Uansett så er det ett flott bilde. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Ett flotters Vinterlandskap lady H God h...elg M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Så flott og dramatisk naturbilde! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Flott bilde, Helene! Likte utsnittet du har gjort her, men kanskje det hadde vært severdig i farger også? mvh Fredrik Hei Fredrik! Jo da ble greit i farger også, men får ikke lagt ut nå, nettbrettet mitt måtte på lading.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 En mektig knaus det der. Frister ikke veldig å stå på ski ned der....men det er det sikkert ikke mange gamlinger som gjør heller Uansett så er det ett flott bilde. Mvh. Rolf Vinkelen på nedfarten de første 50 metrene er på 40 grader, så det er for de tøffe guttene og jentene....alder ingen hindring så lenge man er gal nok. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Ett flotters Vinterlandskap lady H God h...elg M v h Leif Takk skal du ha Leif, og en riktig god helg til deg også Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Så flott og dramatisk naturbilde! Hjertelig takk Tovemor! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Flott komponert vinterlandskap . Skarpt og med fine kontraster og lys . Dette er nok helst for de unge og fremadstormende . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Står riktignok ikke hvem du slog. Men det er vel ikke så viktig. Bildet gjør seg godt i svarthvit. Jeg vet jo ikke om det vil funke, men ville forsøkt en horisontal speilvending for å finne det ut. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Flott komponert vinterlandskap . Skarpt og med fine kontraster og lys . Dette er nok helst for de unge og fremadstormende . Mvh Alec Før i tida gikk jo folk opp der på vanlige ski, men nå er visst det en saga blott. Nå må det spesialutstyr til. Jeg må innrømme at det hadde vært litt artig å prøve randonee ned fra en topp. Ikke så bratt topp som dette kanskje, men det blir jo som en slalombakke bare litt mer vill. (men å gidde å gå opp er noe helt annet...) Takk for kommentar forresten! I dag er det knallvær, må vel finne noe å fotografere i dag også.. Ha en flott dag Alec! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Står riktignok ikke hvem du slog. Men det er vel ikke så viktig. Bildet gjør seg godt i svarthvit. Jeg vet jo ikke om det vil funke, men ville forsøkt en horisontal speilvending for å finne det ut. Roar Snu Slogen!!?? Tror ikke du er riktig navla.. Tusen takk for god kommentar og ha en riktig strålende dag Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Mektig fjelltopp, denne Slogen, og ikke helt enkel å nå til topps på heller. Har lest at det er meget tung tur. Du har sikkert vært der. Fin vinkel og god komp. fremhever berømte Slogen. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Smukt ser det ud..lige til at tage skiene på igen :-D 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Mektig flott naturbilde ! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Mektig fjelltopp, denne Slogen, og ikke helt enkel å nå til topps på heller. Har lest at det er meget tung tur. Du har sikkert vært der. Fin vinkel og god komp. fremhever berømte Slogen. Mvh Ragnar Hei Ragnar! Jeg har ikke vært der, men ser ikke helt svart på det. Da må jeg gå inn til Patchellhytta og overnatte der for så å gå på toppen neste dag. Det burde gå hvis knærna vil.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Hei, ja jeg hadde mine ski på denne dagen (på lørdag) det var nysnø og fint faktisk. Men jeg gikk ikke på toppen altså! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Mektig flott naturbilde ! Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg