Marium0505 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hei, Jeg oppdaterte nettopp noen drivere til PCen, og måtte da starte PCen på nytt. Etter at PCen ble slått av, så prøvde den og slå seg på igjen, og viftene gir gass, for så å gå som normalt igjen, men skjermen forblir svart, og tastaturet som ellers skulle lyst, forblir mørkt. Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Kommer du deg inn i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
Marium0505 Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Det er ingen aktivitet på noen av skjermene overhodet, så får ikke engang opp MSI sin logo som ellers ville dukke opp når PCen starter opp. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Det er ingen aktivitet på noen av skjermene overhodet, så får ikke engang opp MSI sin logo som ellers ville dukke opp når PCen starter opp.Har du løst problemet? Hva gjorde du? Hvis det er en stasjonær PC hadde jeg forsøkt å resette BIOS fysisk ved å ta ut batteriet. Deretter hadde jeg tatt ut og testet hver minnebrikke for seg selv, én og én. Lenke til kommentar
Marium0505 Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Det er ingen aktivitet på noen av skjermene overhodet, så får ikke engang opp MSI sin logo som ellers ville dukke opp når PCen starter opp.Har du løst problemet? Hva gjorde du? Hvis det er en stasjonær PC hadde jeg forsøkt å resette BIOS fysisk ved å ta ut batteriet. Deretter hadde jeg tatt ut og testet hver minnebrikke for seg selv, én og én. Mens jeg ventet på svar i tråden begynte jeg fra Google å gå en lang og god tur på internett og fant ut at den beste løsningen ville være å prøve å resette BIOS. Riktignok kunne jeg ikke finne selve "CMOS jumper'n" så jeg fulgte noen instruksjoner på ett forum hvor noen foreslo å bruke flat skrutrekker til å gjøre resette BIOS istedenfor CMOS jumpern. Og det funket som bare det. #DenFølelsen (NårDuKlarerDetSelv) Men takk for hjelpen. Veldig oppmuntrende å se i praksis hvor hjelpende folk er på dette forumet. Ha en fin uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå