Fredrik N. Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Ser jo med en gang hvem som har tatt dette bilde. Flott panoramabilde med dramatiske skyer, ferga fint plassert og flott blåtone. Jeg synes godt odden som stikker ut i høyrekanten kan være med, synes den skaper balanse i bildet. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Ja, odden skal være med, tenker jeg.. flott lys i bildet! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Lekkert! Perfekt med sentrert komposisjon med denne hoved"personen". Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Enda så smalt det er ville jeg tatt vekk 2/3 bortimot av himmelen - hvertfall så mye at de lyse skyene oppe forsvinner for da kommer disse strålene mer til sin rett direkte fra øvre ramme. Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Takk skal dere ha folkens for fine ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg