BoRsE Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ja? noen som har runnet dette? trenger hjelp(ps2) Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har fullført det, hva trenger du hjelp til? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 helt på slutten (tror jeg da) når du har drept "deg selv" på karusellen. så går man innover i gangen og så kommer man til en kirke bla bla og så sitter claudia eller noen inni skrifte boxen, og så kan du velge hva jeg skal si. (tror jeg valgte og si yes) og så går jeg bortover gangen og finner ett ark om hva save merket (det røde) står for og så går jeg i et rom hvor det er et STORT save point merke på bakken og så når jeg går ut igjen er det 2 svære feite menn som sitter utafor. så er det en dør et eller annet sted der også som er låst. hva skal jeg???? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 det som også er kjipt er at jeg har MINImum med liv etter å ha fullført bossen så jeg klarte ikke kille de 2 mennene, men må man det? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg ble skikkelig skuffa over dette spillet!! Riddelene er jo dritlette jo?!! Jeg likte 2'ern mye bedre :grine: Synes ikke dere det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå