Fredrik N. Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 vårskog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Ser du venter på våren.......det er vi fler som gjør. Kunne godt hengt dette på veggen.... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Takk Kjetil, enda litt tidlig for slik grønnfarge her jeg bor, men 1.mai ifjor, da dette ble tatt, så det slik ut.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Meget severdig. Stilig etterbehandling. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Det ble veldig severdig og stilig. Kunne godt hengt på en vegg dette! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Takk til Helene og Rolf !! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Kult bilde med kunstnerisk uttrykk! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Kult bilde med kunstnerisk uttrykk! Takk til deg også! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Ja, håpet er lyse grønt så vi får se. Fortsatt et par uker til 1.mai. Men enn så lenge var det bare 2 varme i hovedstaden da jeg sto opp idag. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Ligner faktisk noget som er malet i akryl ...farve..synes det blev ret interessant at se på med den efterbehandling..Hvilken program har du brugt ?Hilsen Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Ja, håpet er lyse grønt så vi får se. Fortsatt et par uker til 1.mai. Men enn så lenge var det bare 2 varme i hovedstaden da jeg sto opp idag. Roar Her var det 0 i morges så våren kommer nok litt senere enn vanlig i år. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Ligner faktisk noget som er malet i akryl ...farve..synes det blev ret interessant at se på med den efterbehandling..Hvilken program har du brugt ?Hilsen Suss Takk Suss! Bildet er redigert i Picasa. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg