OKKOKK Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei hei! Jeg har et GeForce2 MX kort som jeg vil overklokke med en gammel Cooler Master som vanligvis satt på en 400mhz Celeron prossesor før Men det eneste problemet mitt er hvordan jeg skal plassere den i forhold til grafikkkortet og hvordan jeg skal feste den...? Trenger hjelp med det ja... PS: Hvis jeg setter vifta oppå baksiden at graffikkortet kommer det bare opp en melding; Overclocking failed når jeg starter PC'n uten at jeg har overklokket kortet.. :grine: Need help! Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Noen med litt hjelp til meg? Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Nei dessvere så kan ikkje eg hjlpa dg Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Begynner og "bumpe" etter en time..? ikke bra.. Lenke til kommentar
@lf Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei hei! Jeg har et GeForce2 MX kort som jeg vil overklokke med en gammel Cooler Master som vanligvis satt på en 400mhz Celeron prossesor før Men det eneste problemet mitt er hvordan jeg skal plassere den i forhold til grafikkkortet og hvordan jeg skal feste den...? Trenger hjelp med det ja... PS: Hvis jeg setter vifta oppå baksiden at graffikkortet kommer det bare opp en melding; Overclocking failed når jeg starter PC'n uten at jeg har overklokket kortet.. :grine: Need help! Du kan jo ta av den gamle kjøleren og så lime den nye på.. (Husk å bruk termisk lim..) Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Har bare plass til å sette den på baksiden av GF2'en... :grine: Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Kan jeg lime CPU kjøleren på baksiden av kortet da? Gimme some info.. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 For folk som vet hva de driver med er det mulig. Men det er vanskelig og du vil ikke kunne klokke kortet ditt noe særlig lengre. Det er ikke verdt slitet. Kjøp nytt kort, GF2 MX-kortet ditt burde fått gått av med pensjon for en stund siden nå Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Hmm...Ok da, men jeg vil uansett få et svar på om det går ann å montere CPU vifta på baksiden av kortet med termisk lim..? Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Venta ganske mange dager nå for å få svar på dette Har du peiling og har noe så si så si det, please? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Venta ganske mange dager nå for å få svar på dette Ja, hele en og en halv dag. Endret 26. november 2003 av BenSin Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Du må skjære til ribben slik at basen passer det lille området under GPU som er fritt for jernpinner. Så bør du egentlig slipe både kjøleren og det lille området litt med fint sandpapir. Du bør også skjære av mye av ribben, siden vekten av den blir for mye å bære for det lille kontaktområdet. Dette gjør du på eget ansvar, og jeg vil fraråde deg på det sterkeste da nytten er meget liten, og risikoen for at noe går galt er meget stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå