Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og meg... wtf.

Anbefalte innlegg

Du har helt rett. Jeg hater kjerringer. Mest fordi jeg hele livet har blitt ignorert av dem. Har møtt såpass mange kjerringer både via skole og jobb at jeg er overbevist at de alle er sosialt dumme skapninger som kun kan skreve med bena og presse ut en unge. Det er det eneste de er brukelig til. De elsker oppmerksomhet rundt seg selv, men hater å gi noe tilbake. Når jeg blir eldre kan det kanskje hende jeg tyr til voldelige løsninger for å få ut min frustrasjon over dem. Du har nok rett i at de bør holde seg unna meg. For jeg kommer til å manipulere dritten ut av en fremtidig kjæreste.

Anonymous poster hash: 408e6...097

Selvfølgelig har jeg rett. Jeg fastslo med rette din egentlige personlighet allerede etter første innlegget ditt og det var derfor jeg svarte så krast. Jeg tar sjeldent feil om mennesker. 

Og jeg vet at du ikke kommer til å holde deg til manipulasjon med fremtidige kjærester. Du er en tikkende bombe av hat.

Derfor rådet jeg deg til å søke psykiatrisk hjelp før det en dag går galt. Det er et råd du bør følge. Lytt til Onkel Wubbis, jeg tar sjelden feil. 

Lol... :laugh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke akkurat si jeg kjenner meg igjen i problematikken her. 

Det første som slo meg var at det nettopp var du som svarte på ditt eget, anonyme innlegg. :)

Du tenkte på meg når en feit kar skriver om dårlig kvinne tekke?

Endret av WubWub
Lenke til kommentar

Du oppgir BMI på 15 for litt over ett år siden, det vil si 51 kg når du er 185 cm. Jeg tror en feit kar har større sjans på damer enn en kleshenger som det der. :tease:

Du oppgir å ha gått opp 33 kg siste året. Det er fysisk umulig uten doping, knapt nok da (vi snakker selvfølgelig om muskler).

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar

Du oppgir BMI på 15 for litt over ett år siden, det vil si 51 kg når du er 185 cm. Jeg tror en feit kar har større sjans på damer enn en kleshenger som det der. :tease:

Du oppgir å ha gått opp 33 kg siste året. Det er fysisk umulig uten doping, knapt nok da (vi snakker selvfølgelig om muskler).

Det er ikke fysisk umulig og jeg er et levende bevis på det ;)

Endret av WubWub
Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat si jeg kjenner meg igjen i problematikken her. 

Har aldri hatt noe problem med å konversere med jenter eller vekke interesse hos det motsatte kjønn. Jeg er derimot mye dårligere sosialt sammen med menn, av den grunn har jeg nesten alltid bare hatt jentevenner fordi jeg føler de er enklere å ha med og gjøre. 

Det kan uansett tenkes at hun ikke tåler trynet ditt men det er ikke verdens undergang, det er bare 1 jente ut av flere hundre tusen jenter. På et eller annet tidspunkt er det nødt til å klaffe såfremt du jobber aktivt med å søke kontakt. 

Om du har dårlig selvtillit pga overvekt så er det ikke verre enn å slanke seg og eventuelt trene litt så du kommer i form. 

Med en sunn og sterk normalvektig kropp så kommer selvtilliten nesten automatisk. Selvtillit er den egenskapen som kvinner liker best, på andre plass tipper jeg vi finner humor. 

Om du fremstår som en nervøs usikker tøffel så er det helt naturlig at jenter flest backer unna.

Wow for en beskrivelse. Men det er faktisk helt sant. Jenter liker selvsikre menn. Jeg smiler ofte til damer og spesielt hvis de oppdager at jeg ser på dem. Får nesten alltid et smil tilbake.

Lenke til kommentar

Du har helt rett. Jeg hater kjerringer. Mest fordi jeg hele livet har blitt ignorert av dem. Har møtt såpass mange kjerringer både via skole og jobb at jeg er overbevist at de alle er sosialt dumme skapninger som kun kan skreve med bena og presse ut en unge. Det er det eneste de er brukelig til. De elsker oppmerksomhet rundt seg selv, men hater å gi noe tilbake. Når jeg blir eldre kan det kanskje hende jeg tyr til voldelige løsninger for å få ut min frustrasjon over dem. Du har nok rett i at de bør holde seg unna meg. For jeg kommer til å manipulere dritten ut av en fremtidig kjæreste.

Jeg aner en liten dose sarkasme. Eller?

Lenke til kommentar

Det kan være at hun bare ikke er interessert i å sosialisere. Hun er der jo for å studere, ikke for å skaffe venner.

Du virker også som en person som er veldig anstrengende å forholde seg til. Selv om du ikke opplevde det slik, fikk hun antakelig ikke mersmak etter de første dagene i klassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...