olbru Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hei, Jeg har en gammel stasjonær pc med Vista og Office 2010. Nå kommer jeg plutselig ikke inn på Outlook, men får opp melding med "Server p19-imap.mail.me.com". Det kan se ut som denne serveren er noe som tilhører Icloud? Jeg slettet Icloud og kjørte maskinen 5 dager tilbake (da fungerte alt), men ingen ting nytte. Det er to adresser koplet til min Outlook. En online.no, og en mail.com. Ingen nye programmer er innstalert i perioden. Hva er "server p19-imap.mail.me.com"? Og hvordan får jeg rettet dette? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Det er en e-post server som tilhører Apple sin skytjeneste. Jeg synes det er litt rart Outlooken din er satt opp slik og ikke bruker "imap.mail.me.com" som serveradresse. Kan du prøve å endre det i Kontrollpanel -> E-post? Lenke til kommentar
olbru Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Jeg finner ikke noe sted der jeg kan forandre server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå