BoRsE Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ja =) mm =) jippi! vi prøver igjen *hvisker* er så keen på å løpe til butikken og kjøpe dette spillet nå men: det er på hele 3 forskjellige steder man kan skaffe dette spillet 1.pc (er det cd key på pc versionen?) 2.ps2 3.xbox Hvilket bør jeg skaffe det til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 er pc versjonen kommet ut ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Den har kommet ja. Den krever også cd-key, så har jeg svart på det også... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Du kan skaffe det på 3 forskjellige steder? Butikker mener du? Uansett, jeg har det til Xbox og har aldri vært bliere. Aldri igjen bilspill på PC! Det rocker helt utrolig fett på Xboxen. Ingen anelse om hvordan det ser ut på ps2 eller PC, men jeg ville iallefall ikke vurdert PC. Må sette regionale innstillinger til Australia også, i tillegg til CDKey (Eller har det kommet en fungerende patch som ordner opp i dette med australia?) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 men hvilken bør jeg skaffe det til?? det blir litt amputert og spille bil spill på pcn og grafikken er vell litt amputert på ps2? eller? xbox??? help! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg syns iallefall at grafikken er topp på Xbox. Kunne trengt litt AA og AF; men den er nydelig for det. Ta en titt på diverse screenshots fra spillet på de forskjellige spillplatformene da og se om du ser noen forskjell Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 kjøp ingen av versjonene.......bruk heller pengene på PGR2 eller Burnout2. Så prodject gotham racing2 i butikken i dag.Løp og Kjøp...... Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 er pc versjonen kommet ut ? Nei, kommer ikke før 2003-11-27 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 trodde det var 28 jaja,har ikke tenkt til å ha pc versjonen uansett. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ps2 rocker best..... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ps2 rocker best..... Tvert imot, PS2 versjonen kjører såvidt i 30fps og lagger en god del. Vet ikke hvordan de andre versjonene går. Men jeg tror x-box og PC versjonen er best. Du får velge selv. Men jeg ville ha skaffet meg PC-versjonen pga. av at den kan spilles mot PS2 over nett og grafikken kan tweakes slik at den passer til ditt system. Lenke til kommentar
germ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Dette spillet er helt sykt! Har det på pc.. råeste bilspillet ever. Uten tvil. Men er det noen som vet hvordan vi bytter farge på vinylen!? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 du skifter farge ved å trykke på change color knappen der et sted. husker ikke helt hva jeg gjorde men det funka. forresten så er det det tøffeste bil spellet jeg har spillt Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 grafikken på xbox var på ingen måte like behagelig som den på pc. hadde forventet at det skulle være noe bedre, men altfor slitsomt lys og "kantete" biler i den forstand de kan kalles det Lenke til kommentar
moesen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ps2 rocker best..... Tvert imot, PS2 versjonen kjører såvidt i 30fps og lagger en god del. Vet ikke hvordan de andre versjonene går. Men jeg tror x-box og PC versjonen er best. Du får velge selv. Men jeg ville ha skaffet meg PC-versjonen pga. av at den kan spilles mot PS2 over nett og grafikken kan tweakes slik at den passer til ditt system. Lagger det? Tenkte og kjøpe det til PS2 men jeg vil ikke ha det hvis det lagger :grine: Lenke til kommentar
germ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 du skifter farge ved å trykke på change color knappen der et sted. husker ikke helt hva jeg gjorde men det funka. forresten så er det det tøffeste bil spellet jeg har spillt Hehe, det er der problemet er.. Hvor er kappen. Når jeg skal velge vinyl-layer står det vinyl-color under der et sted, men kommer ikke dit! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Lagger det? Tenkte og kjøpe det til PS2 men jeg vil ikke ha det hvis det lagger :grine: Det gjør nok det. Dette er hva IGN sier om det: The only negative thing about it is that the framerate, which hovers around 30, is not stable Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 kjøp ingen av versjonene.......bruk heller pengene på PGR2 eller Burnout2.Så prodject gotham racing2 i butikken i dag.Løp og Kjøp...... Hvilken butikk var det ? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har det til xbox og det er helt knall! Eneste som trekker litt ned er at det ikke støtter Xbox Live! da. Men ellers så er det et topp spill. Strøken grafikk. Har ikke stort å nedsette på den. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Dumt at det lagger på ps2 versjonen Men får vel prøv å skaffe meg et bedre skjermkort om jeg skal ha det på pc da,noe jeg ikke vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå