Buskeruddama Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Er det noen som har tips til en seriøs og flink massør som tilbyr hjemmebesøk? Jeg hadde tidligere kontakt med en som var veldig flink, og som hadde med egen massasjebenk, men han praktiserer ikke lenger. Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Jeg har ingen forslag, men uansett er det vel en fordel å angi noenlunde hvor i landet en bor for en slik forespørsel? Om du bor i Kristiansand så er det ikke veldig givende å få tips om verden beste hjemmemassør i Finnmark. Edit: nå innser jeg - med det samme jeg trykket 'lagre' på innlegget mitt - at det muligens var et lite hint om landsdel i brukernavnet ditt... whooops. Endret 8. april 2016 av Zork Lenke til kommentar
Buskeruddama Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Jeg bor i Buskerud. Glemte å skrive det. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Prøv her! http://www.massasjeforbundet.no/wsp/nmf/frontend.cgi?func=publish.show&func_id=1013&table=PUBLISH Lenke til kommentar
Buskeruddama Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Spørsmålet mitt er egentlig ikke hvordan jeg søker på nettet. Jeg lurer på om noen i dette forum har kunnskap eller erfaringer å dele med meg. Det er mange som annonserer med denne type tjenester på nettet, men jeg synes det er nyttig å høre andre brukeres erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå