Gå til innhold

Broadwell-E Intel i7-6950X, 6900K, 6850K, & 6800K-tråden


C64C

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjørt et par runder med C15. Ikke helt sikker på om dette er de resultatene jeg hadde forventet, særlig ikke single thread?

 

attachicon.gifCapture.JPG

 

 

Nå er det kjørt på:

 

CPU: 4.5 - 1.375V

Cache: Stock, prøvd en gang med overklokk - 3.7/1.35V men med kræsj

RAM: TridentZ, kjøres på 3200, 17-19-19-2N atm, har ikke tuklet noe mer med det, hadde lyst til å benche litt først ;)

 

Kan også nevne at CPU Batch jeg har mottat er: M6C44F8300148

Kunne vært litt moro om vi startet en oversikt over det, slik de gjør på OCN, med klokk + stable ved det og det programmet

Gjort noe med cpu input? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Da har jeg kjørt et par runder med C15. Ikke helt sikker på om dette er de resultatene jeg hadde forventet, særlig ikke single thread?

 

attachicon.gifCapture.JPG

 

 

Nå er det kjørt på:

 

CPU: 4.5 - 1.375V

Cache: Stock, prøvd en gang med overklokk - 3.7/1.35V men med kræsj

RAM: TridentZ, kjøres på 3200, 17-19-19-2N atm, har ikke tuklet noe mer med det, hadde lyst til å benche litt først ;)

 

Kan også nevne at CPU Batch jeg har mottat er: M6C44F8300148

Kunne vært litt moro om vi startet en oversikt over det, slik de gjør på OCN, med klokk + stable ved det og det programmet

Gjort noe med cpu input? 

 

Ja, 1.92V :)

Lenke til kommentar

 

 

Da har jeg kjørt et par runder med C15. Ikke helt sikker på om dette er de resultatene jeg hadde forventet, særlig ikke single thread?

 

attachicon.gifCapture.JPG

 

 

Nå er det kjørt på:

 

CPU: 4.5 - 1.375V

Cache: Stock, prøvd en gang med overklokk - 3.7/1.35V men med kræsj

RAM: TridentZ, kjøres på 3200, 17-19-19-2N atm, har ikke tuklet noe mer med det, hadde lyst til å benche litt først ;)

 

Kan også nevne at CPU Batch jeg har mottat er: M6C44F8300148

Kunne vært litt moro om vi startet en oversikt over det, slik de gjør på OCN, med klokk + stable ved det og det programmet

Gjort noe med cpu input?

Ja, 1.92V :)

Thx! Er det en nødvendig innstilling å sette en fast volt på? Eller kan det like så godt stå på auto?

Lenke til kommentar

Snekka mi ja. Hehe, har nok penger nå til ting og tang for å si det slikt.

 

Solgte min Gml Yamarin 4300 m 40HK yamaha og har nå en gammal Rana 16 Line m Mariner 50HK 2T som skal gjøres om til 60HK. (Har en komplett delemotor liggende, som også funker, fikk den for 1000,æ av en kakse i Søgne krs.

 

Drikker vel 25L på full gnu. ^^ Tjente et fint femsiffret beløp på å bytte til en eldre, billigere båt med nyere motor.

 

Anyways... Kanskje kjøpe 16GB da? Regner med man får klokket med høyere med mindre RAM, eller har det kun noe å si med hvor mange brikker du har?

Lenke til kommentar

 

Ingen som selger Avexir Raiden 32GB 3000mhz :/

Noen grunn for å ha Avexir?

 

Digitalimpuls.no har solgt merket og memoryc.com

 

Har selv hatt Avexir 2800mhz ddr3 cl12 ;)

 

 

 

Kjører hvitt og blått color scheme, hadde passet helt perfekt, men finner ingen som selger det kittet. Hverken i Norge, eller utlandet.

Lenke til kommentar

 

 

Ingen som selger Avexir Raiden 32GB 3000mhz :/

Noen grunn for å ha Avexir?

 

Digitalimpuls.no har solgt merket og memoryc.com

 

Har selv hatt Avexir 2800mhz ddr3 cl12 ;)

 

 

 

Kjører hvitt og blått color scheme, hadde passet helt perfekt, men finner ingen som selger det kittet. Hverken i Norge, eller utlandet.

 

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820011153&cm_re=Avexir_Raiden-_-20-011-153-_-Product

Lenke til kommentar

 

 

 

Ingen som selger Avexir Raiden 32GB 3000mhz :/

Noen grunn for å ha Avexir?

 

Digitalimpuls.no har solgt merket og memoryc.com

 

Har selv hatt Avexir 2800mhz ddr3 cl12 ;)

 

 

 

Kjører hvitt og blått color scheme, hadde passet helt perfekt, men finner ingen som selger det kittet. Hverken i Norge, eller utlandet.

 

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820011153&cm_re=Avexir_Raiden-_-20-011-153-_-Product

 

 

Gikk for Dominator Platinum istedet, har DDR3 versjonen, med blått light kit, og hvitlakkerte heatsinks. Bare swapper over.

 

La også nettopp inn ordre for 6850k og Rampage V 10 :D

 

Custom BIOS på 1080 begynner å nærme seg, ser de har fått til å tweake litt, og øke vcore på HWbot, så nå sitter jeg litt på gjerdet, og venter på et 8+6, eller 8+8 pin AIB kort, som har vannblokk. Mest sannsynelig STRIX..

Endret av -CerN-
Lenke til kommentar

Ny bios til Rampage V extreme:

 

RAMPAGE V EXTREME BIOS 3202

 

Ligger på Asus siden under nedlastinger til hovedkortet. 

http://www.asus.com/no/Motherboards/RAMPAGE_V_EXTREME/HelpDesk_Download/

 

Med denne biosen så kunne jeg sette 3400mhz minne, og så boote inn i windows uten noe problem! Dette var ikkje sjans uten å stille på all verdens spenninger.

 

Edit: Neste hakk, 3467mhz funket også med auto timings cl17-18-18...  :thumbup: 

3600mhz boota ikkje.

 

Nå er det bare å tweake timings nedover fra cl 17  :mrgreen:

 

Ny bios gjorde susen med minne iallefall! Velogmereke med Broadwell-e 6900k. 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...