Gå til innhold

Broadwell-E Intel i7-6950X, 6900K, 6850K, & 6800K-tråden


C64C

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Akkurat nå kjører jeg på 4.4 på 1.35v... har ikke kjørt stresstest ennå

 

Basert på det andre klarer med 6950X, så må du nok ha mer volt for å kunne klare en stresstest som f.eks Asus Realbench.

 

Kjørte Asus Realbench nå og det gikk helt fint - tempen sneik seg rett over 80 grader....

 

Snabelen

Endret av Snabel@
Lenke til kommentar

Har en mulighet nå, kan få 8k for hovedkort og cpuen. Har ikke en kjøper neste år. Er gira på nye leketøy, men det må i hvertfall være noen prosent å hente. Realistisk sett, om 6850en jeg kjøper waller på 4,3, vil den fortsatt være noe kraftigere enn 4930k på 4,5?

Lenke til kommentar

Har en mulighet nå, kan få 8k for hovedkort og cpuen. Har ikke en kjøper neste år. Er gira på nye leketøy, men det må i hvertfall være noen prosent å hente. Realistisk sett, om 6850en jeg kjøper waller på 4,3, vil den fortsatt være noe kraftigere enn 4930k på 4,5?

 

Ja en 6850K på 4.3 er raskere enn din 4930K på 4.5 Ghz. Om du vil merke det er en annen sak :p

Hva med å slå til på en 5900K eller en brukt 5960X?

Lenke til kommentar

 

Har en mulighet nå, kan få 8k for hovedkort og cpuen. Har ikke en kjøper neste år. Er gira på nye leketøy, men det må i hvertfall være noen prosent å hente. Realistisk sett, om 6850en jeg kjøper waller på 4,3, vil den fortsatt være noe kraftigere enn 4930k på 4,5?

 

Ja en 6850K på 4.3 er raskere enn din 4930K på 4.5 Ghz. Om du vil merke det er en annen sak :p

Hva med å slå til på en 5900K eller en brukt 5960X?

 

Har vurdert det. 5960x er nok hakket over budsjett. 5930k er på bordet... Er egentlig villig til å kjøpe hvem enn som er raskest av de to. Føler det fortsatt er litt usikkert. 6850k har noe bedre IPC, men 5930k klokker høyere... Forbanna Intel som skal være så gjerrige på ytelseshoppene sine :hrm: Føles uansett rart å ikke kjøpe det nyeste.

Endret av -CerN-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...