BustaH Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hadde det ikke vært for at jeg har blitt utestengt fra forumet her 2 ganger fra før av, så skulle jeg virkelig ha sagt min mening om deg OKKOKK.. Og den meningen jeg har om deg, gir forum adminsa hjerteinnfark og litt til... så jeg tror jeg dropper det.... Og en annen ting, syns det er rart at folk i det heletatt gidder å skrive noe som helst til deg på forumet her.... *se på OKKOKK og riste på hodet* Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 BustaH fremstår jo ikke som noe annet enn en tidligere dømt bølle som ikke har noe saklig å bidra med. Nei, anbefaler okkokk å installere Fedora, som jeg bruker selv. Nydelig system! Lenke til kommentar
yNx Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Hvorfor følger du ikke rådene du får? Dette er jo latterlig! *gjøre det samme som BustaH* Edit: men hvis du vil være så spesiell og ha noe unikt: lag ditt eget OS, det lærer du sikkert mye av! (bare ikke forurens forumet med det) Endret 21. november 2003 av yNx Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 BustaH fremstår jo ikke som noe annet enn en tidligere dømt bølle som ikke har noe saklig å bidra med. Nei, anbefaler okkokk å installere Fedora, som jeg bruker selv. Nydelig system! heh er bare enkelte forum admins som ikke tålte at jeg flamet en ISP med mine egene ord uten å sensurere det..... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hmm....Laster ned Yellow Dog nå =P Likte navnet =D Jeg har sagt dette tidligere, men det er en grunn til at folk ikke har hørt om Red Dog Linux. Det er antagelig ikke veldig bra, og supporten er det null av siden ingen har hørt om det. Last ned Fedora. Vær så snill. Det er den mest brukervennelige og best utførte nybegynnerdistroen til dags dato, og du kan gjøre mye med den. Evt kan du prøve deg på Freebsd, men det krever at du faktisk setter deg inn i ting. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har et forslag til deg! Og det er temmelig sært - skreddersydd etter dine ønsker. MULTICS heter operativsystemet. Det ble satt sammen for 40 år siden - og var pga. kompleksitet vanskelig / umulig å bruke i sin tid. Men vi lever nå i 2003. Jeg foreslår at du springer bort til Teknisk Museum og skaffer deg en gagmmel PDP-maskin (PDP-4 holder nok). Da skal jeg si deg du vil imponere klassekameratene dine! Når du fyller hele rommet ditt med en enorm datamaskin, som i hastighet knapt kan holde trutt med lommeregneren din. MULTICS er OSet. Siste maskin med MULTICS ble tatt ned i 2000 - men pytt, pytt. Aldri for sent. Takk for i kveld. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 nicket burde vel strengt tatt vært KKOKKO Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 multics! lol... var det ikke det som skulle gi video og multimedia til massene pluss tilgang til så masse annen info som man bare ville... Et lite minus er at datidens maskiner var store som hus (enten har OKOKOK et veldig, VELDIG stort rom, eller så har han fått se en emulator eller .no), og at eneste "billige" måten å få kontakt med maskinen på var fjernskriver + modem... (ev tty) Er det sant at siste MULTICS maskin nylig ble tatt ned? trodde det OS'et døde i 70 åra jeg . Hvorda? Hva gjorde den maskinen? Hackerimus server pga ingen skjønte noe av den? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hackerimus server pga ingen skjønte noe av den? ...eller ingen VILLE skjønne noe av den Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 nicket burde vel strengt tatt vært KKOKKO Genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå