OKKOKK Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Morn morn! Noen her som vet hva MenuetOS er? ... Det jeg lurer på er om WineX virker på MenuetOS? Trenger det for å spille Counter-Strike... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Nei. WineX funker ikke i MenuetOS. Punktum. Kan du stoppe de teite postene, veeennligst? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hva var så teit med den da? Virket som et greit spørsmål spør du meg. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hva var så teit med den da? Virket som et greit spørsmål spør du meg. Leser du 4min paa sia deres saa finner du utav det.. Den kj0rer fra floppy og er 100% kodet i asm. Den har ikke skikkelig harddisk st0tte engang. Og det er ingen skikkelig C kompilator eller noe.. Masse annet, ser du gjennom sia saa faar du en god del mulige plasser hvor alt vil stoppe opp og ikke fungere.. CS i andre OS enn Linux evt. FreeBSD er et teit sp0rmaal ja, fordi vi har svart paa det 1000 ganger f0r. I hans egne traader osv. Dette var ikke den dummeste av postene hans - men det er en i rekken. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Ja, nemlig!... Er du sikker på at det ikke virker? Har du prøvd? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 [quote name='OKKOKK' date='21/11/2003 : 15:34'] Ja, nemlig!... Er du sikker på at det ikke virker? Har du prøvd? [/quote] Operativsystemet har ikke OpenGL st0tte...................................... Lenke til kommentar
dvj Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ja, nemlig!... Er du sikker på at det ikke virker? Har du prøvd? slik som du poster for tiden er jeg sikker på du ikke får instalert MenuetOS engang skal du leke med WineX instaler en linux distro Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Rams opp en liten liste med Noen bra og enkle, n00b linux \ BSD distro'er da? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hvor lat går det ann å være spør man seg da.... :oppgitt: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Nå er det like før jeg mister besinnelsen her. Om du vil spille CS, hvorfor bruker du ikke windows? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Nå er det like før jeg mister besinnelsen her. Om du vil spille CS, hvorfor bruker du ikke windows? Han vil bruke noe annet enn alle andre........ Skal han vaere forskjellig kan han la vaer og spille CS.. Uansett saa har han blitt, ehm, "spesiell" her naa. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 yeah yeah....whatevah! Men rams opp en kjapp liste med enkle linux / BSD distro'er for n00bs da? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Stort sett bare tre som gjelder da: Fedora Mandrake SUSE I den rekkefølgen, IMHO. *BSD-distribusjoner spesielt beregnet på nybegynnere finnes ikke (bortsett fra OSX kanskje, men den kan du ikke installere på PC-en din), men skal du prøve en *BSD, anbefaler jeg FreeBSD. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Hmm....Laster ned Yellow Dog nå =P Likte navnet =D Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Yellow Dog Linux er for Mac-maskiner! Du må være verdensmester i ikke å høre på rådene du får Leser du i det hele tatt svarene du får? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) :Ja... Er det ikke ironisk.. - Du faar leke deg hvis du gidder. Men du burde sikkert hatt en litt mer mainstream distro siden du er nybegynner. Vel, jeg kjenner ikke til Yellow Dog jeg da. Og jeg gidder ikke mere h0ytlesning for deg.. ( ) Edit: -- Haha, flott slime mold! Mac maskiner.. h0h0h0h0 OKKOKK: Kan du ikke bare pr0ve fedora f0rst da? Saa kan du pr0ve noe mer eksotisk etterpaa.... Endret 21. november 2003 av Velmont Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Rams opp en liten liste med Noen bra og enkle, n00b linux \ BSD distro'er da? Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Hahahhaah!!! Ok, gikk utav Yellow Dog downloads'ene nå.. Men prøvde noe som het Peanut Linux=) Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Svaret du vil ha er vel «nei»? Hvis noen i hele verden har prøvd det, er det vel for mainstream, tipper jeg. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hvorfor ikke bare prøve det vi anbefaller? Hva er poenget ditt med å mase så sinnsykt om du bare tar rådene våre for gitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå