Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Har du lest reglementet for hvordan diskusjoner skal foregå her? Du må gjerne rapportere deg selv eller korrigere tøvet ditt selv! Og det smalt fra kjeften som kaller meg en forræder som løper islamister sitt ærend fordi jeg argumenterer for å ha strengere grenser for folk som er forgiftet av strenge tolkninger av islam. Hykleri uten like. Nei, jeg sa at du tenker som en "huleboer", og utdypet det på en ryddig måte i vår post. Den andre brukereren som jeg henvendte meg til oppførte seg som om han Hadde ett leit anfall av tourettes, uten foranledning eller forsøk på forklaring gikke han dI rekte etter strupenSå ingen sigar for denne du .. Tenker biologer, psykologer og forskere som huleboere? Det er i de kretsene full enighet i at vi er flokkdyr. Om du har bevis for at det stemmer så vil jeg gjerne lese denne dokumentasjonen. Jeg er positiv til å utvide horisontene mine så det koster meg ingenting å endre meninger i møte med argumentasjons rekker eller informasjon som er sterkere mine. Noe sier meg dog at du ikke har noe konkret å komme med som beviser at vi ikke er flokkdyr. Så jeg venter ikke akkurat i spenning her. Men kjør på, overrassk meg med noe annet enn ugjennomtenkte kvasifilosofiske påstander og angrep om forræderi fordi jeg ønsker at Norge skal forbli et trygt og godt land. Hvis du ikke har fått med deg at vi er de eneste flokkdyr ene med evne til selvinnsikt, er det ikke mitt problem. Selvinnsikt gir alle muligheter som andre flokkdyr ikke har, nemlig det å se helheten og ens egen påvirkning på den samme. Kyr eter til beitet er tomt, og du mener vi er som vanlige kuer Gratulere med dagen! Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Har du lest reglementet for hvordan diskusjoner skal foregå her? Du må gjerne rapportere deg selv eller korrigere tøvet ditt selv! Og det smalt fra kjeften som kaller meg en forræder som løper islamister sitt ærend fordi jeg argumenterer for å ha strengere grenser for folk som er forgiftet av strenge tolkninger av islam. Hykleri uten like. Nei, jeg sa at du tenker som en "huleboer", og utdypet det på en ryddig måte i vår post. Den andre brukereren som jeg henvendte meg til oppførte seg som om han Hadde ett leit anfall av tourettes, uten foranledning eller forsøk på forklaring gikke han dI rekte etter strupenSå ingen sigar for denne du .. Tenker biologer, psykologer og forskere som huleboere? Det er i de kretsene full enighet i at vi er flokkdyr. Om du har bevis for at det stemmer så vil jeg gjerne lese denne dokumentasjonen. Jeg er positiv til å utvide horisontene mine så det koster meg ingenting å endre meninger i møte med argumentasjons rekker eller informasjon som er sterkere mine. Noe sier meg dog at du ikke har noe konkret å komme med som beviser at vi ikke er flokkdyr. Så jeg venter ikke akkurat i spenning her. Men kjør på, overrassk meg med noe annet enn ugjennomtenkte kvasifilosofiske påstander og angrep om forræderi fordi jeg ønsker at Norge skal forbli et trygt og godt land. Hvis du ikke har fått med deg at vi er de eneste flokkdyr ene med evne til selvinnsikt, er det ikke mitt problem. Selvinnsikt gir alle muligheter som andre flokkdyr ikke har, nemlig det å se helheten og ens egen påvirkning på den samme. Kyr eter til beitet er tomt, og du mener vi er som vanlige kuer Gratulere med dagen! Jeg forholder meg til vitenskap og forskning. Du forholder deg til spekulasjon og kvasifilosofi, i ditt hodet så høres det sikkert veldig glupt ut men du skal vite at de fleste som leser påstandene dine ikke tenker det samme. http://www.abcnyheter.no/nyheter/2008/02/20/61317/mennesker-er-som-sauer - Mennesker er som sauer Som sauer følger mennesker flokken, antyder ny forskning. Funnene kan få betydning for hvordan man evakuerer mennesker fra katastrofeområder. Mennesker er slett ikke så selvstendige som vi kanskje liker å tro. Derimot ser det ut til at flesteparten av menneskene som går og slenger i en mengde, ubevisst dilter etter de få som har en idé om hvor de skal, melder forskning.no. I de fleste tilfellene skjønte ikke deltagerne at de ble ledet av andre... Dette er fordi mennesker, som sauer, følger flokken, mener forskere ved University of Leeds i England. Deres studie viser at det kun behøves en minoritet på fem prosent for å påvirke flokkens retning – og at de resterende 95 prosentene bare følger etter uten å innse det. Endret 9. april 2016 av WubWub Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Anbefaler dere å slutte å leke "Moderator" , bruk rapporteringsknappen og påpek heller til oss hvem som begår personangrep eller brudd på reglene så skal vi prøve å rydde opp om det stemmer.Nå har jeg fjernet flere innlegg og siden skittkastingen skjer på begge sider lar jeg det bli med det , men nå har jeg et relativt godt bilde på hvem som holder på med sånt og det vil få konsekvenser om dere ikke skjerper dere.Dette er premiene som vil bli utdelt :Personangrep : 3 dager ved neste brudd , 7 dagers ved 2 brudd og adjø om det skjer igjen.Svar som kun er der for å ødelegge tråden og som ikke svarer på noe i det hele tatt vil også få premier i form av advarsler eller utestengelse.Ikke kommenter denne advarselen, lurer dere på noe ta det via PM eller via tilbakemeldinger til forumet.MvhMalvado. Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Selvsagt vet vi at vestlig verdisett er best. Vi VET at vi har høyest levestandard. Vi VET at vi er de sikreste samfunnene i verden og vi VET at samfunnet med våre eller lignende verdisett lever lengre og bedre. Du kan bortforklare dette side opp og side ned men du kan ikke ignorere konsekvensene av virkeligheten. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 At vi er flokkdyr er det ingen tvil om, men med riktig selvinnsikt ser man jo den feilen tydelig og kan velge å ikke være en la oss si; vestlig sau Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Selvsagt vet vi at vestlig verdisett er best. Vi VET at vi har høyest levestandard. Vi VET at vi er de sikreste samfunnene i verden og vi VET at samfunnet med våre eller lignende verdisett lever lengre og bedre. Du kan bortforklare dette side opp og side ned men du kan ikke ignorere konsekvensene av virkeligheten. Vi vet at høy levestandard ikke betyr en dritt, annet enn at det får den delen av verden som ikke har like store muligheter for vettlaus materialisme til å misunne oss Og den samme standarden får oss til å bli nevrotiske kontrolfriker Ja, kjempefint ... Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Vi vet at høy levestandard ikke betyr en drtt Vet vi det ? Hvem er vi ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Vi vet at høy levestandard ikke betyr en drtt Vet vi det ? Hvem er vi ? Ja, de fleste med selvinnsikt og en viss porsjon livserfaring ser at den fører bare til utarming av felles klode, samt nedbryting av vår egen "karakter" Men det finnes også de som er totalt avhengig av det materialistiske kjøret Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Vi vet at høy levestandard ikke betyr en drtt Vet vi det ? Hvem er vi ? Ja, de fleste med selvinnsikt og en viss porsjon livserfaring ser at den fører bare til utarming av felles klode, samt nedbryting av vår egen "karakter" Men det finnes også de som er totalt avhengig av det materialistiske kjøret Vi trenger ikke innvandring for å løse noen av de problemene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Vi vet at høy levestandard ikke betyr en drtt Vet vi det ? Hvem er vi ? Ja, de fleste med selvinnsikt og en viss porsjon livserfaring ser at den fører bare til utarming av felles klode, samt nedbryting av vår egen "karakter" Men det finnes også de som er totalt avhengig av det materialistiske kjøret Vi trenger ikke innvandring for å løse noen av de problemene. Hvordan løse de? Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Hvordan løse de? Det får du ta opp i en annen tråd Men det gjøres ikke gjennom vårt kulturelle og etniske selvmord. Endret 9. april 2016 av geita_ 1 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Selvsagt vet vi at vestlig verdisett er best. Vi VET at vi har høyest levestandard. Vi VET at vi er de sikreste samfunnene i verden og vi VET at samfunnet med våre eller lignende verdisett lever lengre og bedre. Du kan bortforklare dette side opp og side ned men du kan ikke ignorere konsekvensene av virkeligheten. Vi vet at høy levestandard ikke betyr en dritt, annet enn at det får den delen av verden som ikke har like store muligheter for vettlaus materialisme til å misunne oss Og den samme standarden får oss til å bli nevrotiske kontrolfriker Ja, kjempefint ... For de fleste mennesker i verden betyr levestandard noe. det er derfor alle prøver flykte eller innvandre til vesten. Og strengt tatt, personlig så verdsetter jeg min levestandard og de diverse helsetilbud som jeg mottar. De som lever i slummen drømmer om å ha det så fint som oss. Selvfølgelig betyr levestandard noe. Helt absurd å hevde noe annet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hvordan løse de? Det får du ta opp i en annen tråd Men det gjøres ikke gjennom vårt kulturelle og etniske selvmord. Jeg kan sende forespørsel til moderator om å få skilt ut posten og la den stå som førstepost for en ny tråd, så kan vi snakke videre om løsningene, fordi det er vel det vi alle er interesserte I - så er du klar for den? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Selvsagt vet vi at vestlig verdisett er best. Vi VET at vi har høyest levestandard. Vi VET at vi er de sikreste samfunnene i verden og vi VET at samfunnet med våre eller lignende verdisett lever lengre og bedre. Du kan bortforklare dette side opp og side ned men du kan ikke ignorere konsekvensene av virkeligheten. Vi vet at høy levestandard ikke betyr en dritt, annet enn at det får den delen av verden som ikke har like store muligheter for vettlaus materialisme til å misunne oss Og den samme standarden får oss til å bli nevrotiske kontrolfriker Ja, kjempefint ... For de fleste mennesker i verden betyr levestandard noe. det er derfor alle prøver flykte eller innvandre til vesten. Og strengt tatt, personlig så verdsetter jeg min levestandard og de diverse helsetilbud som jeg mottar. De som lever i slummen drømmer om å ha det så fint som oss. Selvfølgelig betyr levestandard noe. Helt absurd å hevde noe annet. Er det levestandard for enhver pris, og hva er da egentlig standarden for den typen liv .. Det er retorisk spørsmål, avventer at "geita" skal ta utfordringen om ny tråd Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Selvsagt vet vi at vestlig verdisett er best. Vi VET at vi har høyest levestandard. Vi VET at vi er de sikreste samfunnene i verden og vi VET at samfunnet med våre eller lignende verdisett lever lengre og bedre. Du kan bortforklare dette side opp og side ned men du kan ikke ignorere konsekvensene av virkeligheten. Vi vet at høy levestandard ikke betyr en dritt, annet enn at det får den delen av verden som ikke har like store muligheter for vettlaus materialisme til å misunne oss Og den samme standarden får oss til å bli nevrotiske kontrolfriker Ja, kjempefint ... Jeg skjønner at du er på tilt, men mener du virkelig at antibiotika, smertestillende og andre medisiner gjør oss til nevrotiske kontrollfriker? Vi har en del nevrotiske kontrollfriker ja, vi har ett annet navn på slike også. Sosialister. Men de er ikke hovedproblemet. Hovedproblemet er Islam. 1 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Selvsagt vet vi at vestlig verdisett er best. Vi VET at vi har høyest levestandard. Vi VET at vi er de sikreste samfunnene i verden og vi VET at samfunnet med våre eller lignende verdisett lever lengre og bedre. Du kan bortforklare dette side opp og side ned men du kan ikke ignorere konsekvensene av virkeligheten. Vi vet at høy levestandard ikke betyr en dritt, annet enn at det får den delen av verden som ikke har like store muligheter for vettlaus materialisme til å misunne oss Og den samme standarden får oss til å bli nevrotiske kontrolfriker Ja, kjempefint ... For de fleste mennesker i verden betyr levestandard noe. det er derfor alle prøver flykte eller innvandre til vesten. Og strengt tatt, personlig så verdsetter jeg min levestandard og de diverse helsetilbud som jeg mottar. De som lever i slummen drømmer om å ha det så fint som oss. Selvfølgelig betyr levestandard noe. Helt absurd å hevde noe annet. Er det levestandard for enhver pris, og hva er da egentlig standarden for den typen liv .. Det er retorisk spørsmål, avventer at "geita" skal ta utfordringen om ny tråd Jeg syntes at vi skal være takknemlig for innsatsen våre forfedre har lagt inn for å skape et trygt og rikt økonomisk og kulturelt vesten ja. Dessverre er vi ferd med å skusle bort vårt relativt trygge og problemfrie liv pga en innvandringspolitikk som ikke ligner grisen. I motsetning til deg som tror at det er naturens gang at vi blir rent ned av innvandrere så tenker jeg at det er folket som bestemmer. Om vi forlanger at våre folkevalgte skal klubbe igjennom en sunn og ansvarlig innvandringspolitikk som gavner oss det norske folk så er de nødt til å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Selvsagt vet vi at vestlig verdisett er best. Vi VET at vi har høyest levestandard. Vi VET at vi er de sikreste samfunnene i verden og vi VET at samfunnet med våre eller lignende verdisett lever lengre og bedre. Du kan bortforklare dette side opp og side ned men du kan ikke ignorere konsekvensene av virkeligheten. Vi vet at høy levestandard ikke betyr en dritt, annet enn at det får den delen av verden som ikke har like store muligheter for vettlaus materialisme til å misunne oss Og den samme standarden får oss til å bli nevrotiske kontrolfriker Ja, kjempefint ... Jeg skjønner at du er på tilt, men mener du virkelig at antibiotika, smertestillende og andre medisiner gjør oss til nevrotiske kontrollfriker? Vi har en del nevrotiske kontrollfriker ja, vi har ett annet navn på slike også. Sosialister. Men de er ikke hovedproblemet. Hovedproblemet er Islam. Har du fått med deg at idiotisk bruk av antibiotika har medført at den snart har utspilt sin rolle, og at vi mangler alternativer. Har du fått med deg at bruk av vanedannende smertestillende brukes ukritisk av barn I dag? Du ser sosialister og islamister bak hver en Bush .. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 For de fleste mennesker i verden betyr levestandard noe. det er derfor alle prøver flykte eller innvandre til vesten. Og strengt tatt, personlig så verdsetter jeg min levestandard og de diverse helsetilbud som jeg mottar. De som lever i slummen drømmer om å ha det så fint som oss. Selvfølgelig betyr levestandard noe. Helt absurd å hevde noe annet. Er det levestandard for enhver pris, og hva er da egentlig standarden for den typen liv .. Det er retorisk spørsmål, avventer at "geita" skal ta utfordringen om ny tråd Står over den. Sist gang jeg prøvde å ta en noenlunde seriøs dialog din vei så endte det opp med rent psykadelisk svada fra din side, men kansje en annen gang! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Selvsagt vet vi at vestlig verdisett er best. Vi VET at vi har høyest levestandard. Vi VET at vi er de sikreste samfunnene i verden og vi VET at samfunnet med våre eller lignende verdisett lever lengre og bedre. Du kan bortforklare dette side opp og side ned men du kan ikke ignorere konsekvensene av virkeligheten. Vi vet at høy levestandard ikke betyr en dritt, annet enn at det får den delen av verden som ikke har like store muligheter for vettlaus materialisme til å misunne oss Og den samme standarden får oss til å bli nevrotiske kontrolfriker Ja, kjempefint ... For de fleste mennesker i verden betyr levestandard noe. det er derfor alle prøver flykte eller innvandre til vesten. Og strengt tatt, personlig så verdsetter jeg min levestandard og de diverse helsetilbud som jeg mottar. De som lever i slummen drømmer om å ha det så fint som oss. Selvfølgelig betyr levestandard noe. Helt absurd å hevde noe annet. Er det levestandard for enhver pris, og hva er da egentlig standarden for den typen liv .. Det er retorisk spørsmål, avventer at "geita" skal ta utfordringen om ny tråd Jeg syntes at vi skal være takknemlig for innsatsen våre forfedre har lagt inn for å skape et trygt og rikt økonomisk og kulturelt vesten ja. Dessverre er vi ferd med å skusle bort vårt relativt trygge og problemfrie liv pga en innvandringspolitikk som ikke ligner grisen. I motsetning til deg som tror at det er naturens gang at vi blir rent ned av innvandrere så tenker jeg at det er folket som bestemmer. Om vi forlanger at våre folkevalgte skal klubbe igjennom en sunn og ansvarlig innvandringspolitikk som gavner oss det norske folk så er de nødt til å gjøre det. Når man setter seg inn i vår samlede historie er det lite å bli stolt av synes nå jeg. Måten de ulike stammer og stater kommer frem til rikdommen på er bare preget av hat og hensynsløs opptreden. Jeg er glad i mitt opphav for den helt alminnelige godhet de har vist, men det er sånn alle gode foreldre vil gjøre, så ikke det engang er spesielt for vår kultur. Det er ikke sånn at man skal bøye seg I støvet for den vanlige hersketenikken: Du må huske på de som bygde landet! Osv osv Vi bygger landet hele tiden, og vi kommer aldri til å bli ferdig med det byggverket, og det kommer aldri noe godt av å forsøke å gå tilbake, fordi det er ingen vei tilbake Rikdommen vår har bare gjort oss til enda grådigere nevrotiske re, og god medisin ville være å stramme inn beltet mange hakk og se nærmere på hvilke andre verdier vi har glemt I vårt jag etter unødvendig luksus De skal gjerne for meg klubbe gjennom akkurat det de vil, men jeg blir aldri med på kollektivt idioti fordekt som stammetenking. Jeg tar det som kommer etter hvert som det kommer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 For de fleste mennesker i verden betyr levestandard noe. det er derfor alle prøver flykte eller innvandre til vesten. Og strengt tatt, personlig så verdsetter jeg min levestandard og de diverse helsetilbud som jeg mottar. De som lever i slummen drømmer om å ha det så fint som oss. Selvfølgelig betyr levestandard noe. Helt absurd å hevde noe annet. Er det levestandard for enhver pris, og hva er da egentlig standarden for den typen liv .. Det er retorisk spørsmål, avventer at "geita" skal ta utfordringen om ny tråd Står over den. Sist gang jeg prøvde å ta en noenlunde seriøs dialog din vei så endte det opp med rent psykadelisk svada fra din side, men kansje en annen gang! Jeg kan bruke anerkjente forskere og vitenskap for å underbygge. Behøver ikke bruke noen av mine formuleringer hvis det er betryggende nok for deg Jeg får frem akkurat det samme budskapet serru, og da kan det jo hende du lærer noe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå