Fotoskrulla Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Veldig fint eksponert, fjærpryden trer fint fram. Den fikk det kanskje litt trangt i ruta? Føler at hele nebbet burde vært med. Fint lys og farger. De liker å posere og gjøre seg til for fotografen disse svanene. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Likte utsnitte..ville hatt med heile nebbet. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Jeg ser hele nebbet etterlyses her. Men jeg tenker da du jo allerede har kutta litt at hvorfor ikke kutte på oversiden av det sorte i tuppen og også ta et kutt oppe litt nedpå hodet. Bare små tips til at tett beskjæring kan bli spennende bilder. Roar 1 Lenke til kommentar
Hege s Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Veldig fint eksponert, fjærpryden trer fint fram. Den fikk det kanskje litt trangt i ruta? Føler at hele nebbet burde vært med. Fint lys og farger. De liker å posere og gjøre seg til for fotografen disse svanene. Tusen takk for tilbakemld? sko gjerne hatt med hele nebbet,men gikk litt fort da jeg plutselig hadde en hau med svaner rundt meg...? Lenke til kommentar
Hege s Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Likte utsnitte..ville hatt med heile nebbet. Tusen takk for tilbakemld? Lenke til kommentar
Hege s Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Jeg ser hele nebbet etterlyses her. Men jeg tenker da du jo allerede har kutta litt at hvorfor ikke kutte på oversiden av det sorte i tuppen og også ta et kutt oppe litt nedpå hodet. Bare små tips til at tett beskjæring kan bli spennende bilder. Roar Tusen takk for tilbakemld,kjekt å få tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg