Ragnar Skj Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Nostalgisk og fint ! Hei, og takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Flott apparatur. Her blir mynter og sedler behandlet med respekt. Vekker oppsikt den dag i dag slike apparaturer. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Er sent ute så jeg bare slenger meg på de andres positive tilbakemeldinger på ditt bilde. Apparaturet var jo skikkelig flott og nostalgisk. Ikke mye plastikk og betalingsterminaler i gml dager.. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Er sent ute så jeg bare slenger meg på de andres positive tilbakemeldinger på ditt bilde. Apparaturet var jo skikkelig flott og nostalgisk. Ikke mye plastikk og betalingsterminaler i gml dager.. mvh Fredrik Takker for sen, men ikke desto mindre hyggelig tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg