Knut S Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 PIO PIO, Tauro stranda, Gran Canaria, 2 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Et ørlite kutt i toppen + kloning av steinen i hjørnet så er vi derder ! Fine farger og skyer Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 ....og V2: et lite opprydningskutt i hver side, tenker du ser hvor mye du skal ta Var du på topptur? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 hehe, ja nå så jeg det, shit sånn går det når man stresser med å legge ut ja hadde en topptur Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Fine oversiktsbilder der jeg nok liker V2 best. Helene har jo gode forslag på bruk av saksa. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 takk for kommentar og tilbakemelding Ragnar. Ja utrolig godt man ser det i ettertid nå som dere har nevnt det. Rart hvor blind man er før man får hjelp til å se Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Her ramler jeg jeg ned på V1 og blir der. V2 blir for amputert oppe. V1 fint utsnitt og komp og fint lys og ditto dybdeskarphet som henter fine farger og masse detaljer. Triangelen nede i høyre kårnern ville jeg ha klona vekk. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg