Gå til innhold

En verden på hodet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Nå har det gått halveis rundt for deg.... Panorama med speiling snudd 45 grader. Artig og kreativ effekt:-)

Så da venter vi bare på Premien!

Lenke til kommentar

Nå har det gått halveis rundt for deg.... Panorama med speiling snudd 45 grader. Artig og kreativ effekt:-)

Stooor klem til deg Pål! :)

Jeg havna inn i et tåkehav i dag tidlig, så jeg bråstoppa og tok dette bildet. Jeg har ikke gjort annet enn å snu det 45 grader faktisk. :D

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Jeg havna inn i et tåkehav i dag tidlig, så jeg bråstoppa og tok dette bildet. Jeg har ikke gjort annet enn å snu det 45 grader faktisk. :D

Yess! Endelig vant jeg noe.....

Lenke til kommentar

Yess! Endelig vant jeg noe.....

:thumbup:

Lenke til kommentar

ble jo svimmel ja. trodde nesten det vare fly som styrtet nedover med en søyle av røyk, men så satt jeg på meg brillene. Og da så jeg selvfølgelig at det var en edderkopp med bred tråd. Shit nei nå pusset jeg brillene. det var jo stilig og kreativ av naturens speiling dette Helene

• Liker 1
Lenke til kommentar

ble jo svimmel ja. trodde nesten det vare fly som styrtet nedover med en søyle av røyk, men så satt jeg på meg brillene. Og da så jeg selvfølgelig at det var en edderkopp med bred tråd. Shit nei nå pusset jeg brillene. det var jo stilig og kreativ av naturens speiling dette Helene

:lol: likte den med edderkoppen! Hahaha!

Lenke til kommentar

Ser jo dramatisk ut, men så er det bare Helene som er i det kreative - og kanskje romantiske hjørnet ?

Artig, og severdig !

Mvh Ragnar

Må være litt morsom innimellom vet du :D

Var ikke i noe romantisk hjørne her, var bare på veg til jobb i grunnen. Tok en liten bråstopp.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ser jo dramatisk ut, men så er det bare Helene som er i det kreative - og kanskje romantiske hjørnet ?

Artig, og severdig !

Mvh Ragnar

Var ikke i noe romantisk hjørne her, var bare på veg til jobb i grunnen. Tok en liten bråstopp.

..og hoppa av i svingen...

Lenke til kommentar

Artig, og severdig !

Mvh Ragnar

..og hoppa av i svingen...

..fnis..:lol:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Kreativ vri på bildet som også er bra i den horisontale originalversjonen . Snudd på hodet kunne denne versjonen vært en rakett på vei ut i universet .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Kreativ vri på bildet som også er bra i den horisontale originalversjonen . Snudd på hodet kunne denne versjonen vært en rakett på vei ut i universet .

Mvh

Alec

Ja, det hadde mange muligheter dette bildet :D

Tysen takk for innspill og ha en fortreffelig

...skitt! Trykka på send-knappen når jeg skulle rette tysen til tusen...

Ha en fortreffelig lørdag i fineværet, Jeg skal på ski..:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...