Joacim90 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hei, kan dere komme med deres synspunkter for hvilken font dere liker best? Fonten skal på et gaming produkt. Se vedlegg.På forhånd takk! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hva salgs gaming produkt? Hjelper å vite det, siden ikke alle fonter passer til alt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hei, kan dere komme med deres synspunkter for hvilken font dere liker best? Fonten skal på et gaming produkt. Se vedlegg. På forhånd takk! Ingen ting av data hardware ER OverPowered Kom gjerne med bilde eller et hint om hva dette er Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Kan stemme på nummer 8 siden den ligner mest på et tyggegummi merke jeg ikke husker navnet på. For å være ærlig ser det rett og slett ut som du har hentet 24 tilfeldige fonter fra dafont, og valgt et navn som kunne ha vært på olabilen til en seks åring. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Kan stemme på nummer 8 siden den ligner mest på et tyggegummi merke jeg ikke husker navnet på. Orbit? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Kan stemme på nummer 8 siden den ligner mest på et tyggegummi merke jeg ikke husker navnet på. Orbit? Ah det var det, fryder meg over søksmålene om han går for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå