knutinh Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 har akkurat innstallert et radeo 9200 kort m ATI drivere og utilities. Jeg får til å vise bilde på monitor og tv samtidig, men når jeg kjører mediaplayer er selve filmen bare svart på tv-en, mens monitoren viser filmen korrekt.... Noen som vet hva jeg gjør galt? på forhånd takk Knut Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har du sjekket igjennom alle instillingene? Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har du prøvd å bruke et annet prog.? Ahh..husker jeg hadde det samme problemet på en eldre pc en gang, tror jeg brukte power dvd istedet. Mulig det har noe med innstillingene for hva som speiles osv. Prøv å forandre på hva som er hovedskjerm... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har samme problemet med et R9700 np og har ikke funnet noen løsning for å se film på begge skjermer samtidig. Dersom du nøyer deg med å enten bruke kun skjerm eller kun TV, vil du kunne se divx eller annen film ved å endre oppstilling slik at bildet bare vises på én skjerm om gangen. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Mediaplayer (og sikkert andre) bruker overlay for å vise video. Denne fungerer (vanligvis) kun på primary display, som vanligvis er crt/lcd skjerm. For å få filmen på tv, må du sette tv til å være primary display. Det gjøres som regel her: Display properties -> advanced -> display. Marker tv og velg primary display (e.l.). Lenke til kommentar
ketiljo Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Gå inn i Display properties -> Advanced -> Overlay -> Clone Mode Options og sett Overlay Display Mode til Theater Mode. Da vil TV'en vise _bare_ filmen, og monitoren vise hele mediaplayer, med film og det hele. Undertekster vil ikke bli med på TV'en med mediaplayer siden de blir lagt på som text. Men hvis du bruker VobSub i tillegg legges teksten på filmen, så du vil se undertekstene på tv'en også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå