Gå til innhold

WD TV LIVE HD fra 2011, ser bare FAT32 disker? Ser ikke ExFat og NTFS

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg har et problem med min (gamle) Western Digital WD TV LIVE HD mediespiller (kom ut i 2011), en knøttboks som har funket fint før, etter at jeg gravde den frem fra glemselen igjen vil den kun "se" disker formatert til FAT32, den nekter å se NTFS og ExFat disker. Da får jeg ikke spilt av større filmer enn 4GB. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?

REDIGERT: Jeg kjørte firmware update på den og nå ser den NTFS disken, og spiller sømløst :) saken er løst.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Nå ser den ikke NTFS igjen... :-(
Eller ihvertfall ikke toshiba disken min.

REDIGERT 22.12.2016: Nå har jeg funnet ut at det er bare toshiba disken min den ikke leser, og den disken vises ikke på blurayspilleren min heller... Sannsynligvis er det da disken det er problem med.

REDIGERT IGJEN: Disken vises på datamaskiner. Så den er ikke ødelagt, men jeg får ikke spilt av innholdet på TV'en. Hvis ikke jeg pakker ut pinne-PC'en min, men jeg HATER å sitte med tastatur og mus fem meter unna TV'en og knote med menyer. Noen tips til hva jeg bør gjøre? Bare bruke bluray-plater i blurayspiller i stedet for å rippe filmsamlingen min? Har rippet ca. 10-15 filmer og trenger gode grunner for å fortsette... :(

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...