AnonymDiskusjon Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Heihei folkens, spør ikke om dette fordi det gjelder liv og død, men er mer av interesse. Jeg er en nitten år gammel gutt som føler jeg kan si jeg har vært på fylla en del ganger, hehe.. Det som er rart er at jeg ALDRI har opplevd bakrus. Jeg er akkurat like opplagt som før jeg dro ut døren dagen før. Jeg har diabetes 1 og ved noen tilfeller så har jeg hatt langt over 3 i promille (vet det er farlig) og fortsatt så har jeg vært helt perfekt etterpå. Er drt noen som bare ikke får bakrus, er det diabetesen? Har også en fryktelig stor forbrenning, vet ikke om det hsr noe med saken å gjøre. Anonymous poster hash: 02839...551 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg tviler på at det har noe med diabetes å gjøre. Jeg er helt lik selv. Er 24 år gammel, drukket meg sørpe mange ganger, men har heller aldri opplevd følelsen av bakrus. Våkner som regel opp tidligere enn alle andre dagen derpå uten noen symptomer. Jeg har riktig nok ingen diagnoser heller, men har også hatt høy forbrenning hele livet. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Bare vent til du blir litt eldre, du 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Bare vent til du blir litt eldre, du Den har jeg hørt i ca. 8 år Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Bare vent til du blir litt eldre, du ja det var det jeg lurte litt på. Syntes bare det er litt når alle vennene mine ser ut som overkjørte murmeldyr dagen derpå og jeg er kanskje irriterende opplagt Anonymous poster hash: 02839...551 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Heihei folkens, spør ikke om dette fordi det gjelder liv og død, men er mer av interesse. Jeg er en nitten år gammel gutt som føler jeg kan si jeg har vært på fylla en del ganger, hehe.. Det som er rart er at jeg ALDRI har opplevd bakrus. Jeg er akkurat like opplagt som før jeg dro ut døren dagen før. Jeg har diabetes 1 og ved noen tilfeller så har jeg hatt langt over 3 i promille (vet det er farlig) og fortsatt så har jeg vært helt perfekt etterpå. Er drt noen som bare ikke får bakrus, er det diabetesen? Har også en fryktelig stor forbrenning, vet ikke om det hsr noe med saken å gjøre. Anonymous poster hash: 02839...551 Det har jeg liten til ingen tro på. Dessuten er det veldig vanskelig å holde et stabilt og godt blodsukker når man drikker, spesielt viss du blir så full som du sier. Det påvirker også formen dagen derpå. Nei her skrøner du fælt. Og det er egentlig ingenting som heter høy forbrenning. Bakrusen blir verre med alderen helt klart, men at det finnes noen der ute som drikker mye men aldri kjenner bakrus blir litt for søkt for min del. At det kan variere fra person til person hvor mye bakrus man får er sikker tilfelle, men ingenting? Hah. Endret 8. april 2016 av Everket Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Heihei folkens, spør ikke om dette fordi det gjelder liv og død, men er mer av interesse. Jeg er en nitten år gammel gutt som føler jeg kan si jeg har vært på fylla en del ganger, hehe.. Det som er rart er at jeg ALDRI har opplevd bakrus. Jeg er akkurat like opplagt som før jeg dro ut døren dagen før. Jeg har diabetes 1 og ved noen tilfeller så har jeg hatt langt over 3 i promille (vet det er farlig) og fortsatt så har jeg vært helt perfekt etterpå. Er drt noen som bare ikke får bakrus, er det diabetesen? Har også en fryktelig stor forbrenning, vet ikke om det hsr noe med saken å gjøre. Anonymous poster hash: 02839...551 Det har jeg liten til ingen tro på. Dessuten er det veldig vanskelig å holde et stabilt og godt blodsukker når man drikker, spesielt viss du blir så full som du sier. Det påvirker også formen dagen derpå. Nei her skrøner du fælt. Og det er egentlig ingenting som heter høy forbrenning. Bakrusen blir verre med alderen helt klart, men at det finnes noen der ute som drikker mye men aldri kjenner bakrus blir litt for søkt for min del. At det kan variere fra person til person hvor mye bakrus man får er sikker tilfelle, men ingenting? Hah. Eneste "symptomene" jeg har, er at jeg som regel må ta en massiv, illeluktende dritt dagen derpå. Men hodepine? Tretthet/sløvhet? Annet ubehag? Nei. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Heihei folkens, spør ikke om dette fordi det gjelder liv og død, men er mer av interesse. Jeg er en nitten år gammel gutt som føler jeg kan si jeg har vært på fylla en del ganger, hehe.. Det som er rart er at jeg ALDRI har opplevd bakrus. Jeg er akkurat like opplagt som før jeg dro ut døren dagen før. Jeg har diabetes 1 og ved noen tilfeller så har jeg hatt langt over 3 i promille (vet det er farlig) og fortsatt så har jeg vært helt perfekt etterpå. Er drt noen som bare ikke får bakrus, er det diabetesen? Har også en fryktelig stor forbrenning, vet ikke om det hsr noe med saken å gjøre.Anonymous poster hash: 02839...551 Det har jeg liten til ingen tro på. Dessuten er det veldig vanskelig å holde et stabilt og godt blodsukker når man drikker, spesielt viss du blir så full som du sier. Det påvirker også formen dagen derpå. Nei her skrøner du fælt. Og det er egentlig ingenting som heter høy forbrenning. Bakrusen blir verre med alderen helt klart, men at det finnes noen der ute som drikker mye men aldri kjenner bakrus blir litt for søkt for min del. At det kan variere fra person til person hvor mye bakrus man får er sikker tilfelle, men ingenting? Hah. hvorfor skulle jeg gått på et internett forum for å ljuge til random folk på internett mens jeg skriver anonymt? Nei du. Såklsrt får jeg høyt blodsukker og nå vet jeg ikke om du har diabetes selv men hvis ikke så tror ejg at jeg vet mer om hvordan sykdommen føles enn deg så da kan du trå ned fra din høye hest. Jeg blir høy iblodsukkeret, men det trenger ikke bety at jeg er i ræva form dagen etterpå. Dersom jeg går med et blodsukker på 20+ hele natten så sliter jeg, men dit pleier det ikke gå. Jeg merker ingenting og hvis du ikke trir det så er det fint for deg,kom hit for å få svar på hvorfor noen får det og andre ikke. Ikke for å høre på en som tror han vet alt om alle og benekter at mine egne opplevelser er reele Anonymous poster hash: 02839...551 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Man kan ikke bli immun mot bakrus, men tolerant. Det er mange hypoteser om hvorfor man får hodepine dagen derpå; - dehydrering - økt konsentrasjon av formaldehyd etter nedbrytning av etanol Så er det spørs, har du såpass god metabolisme at det blir mindre formaldehyd igjen i blodet? Kanskje økt utskillelse? Kanskje du iliten grad blir dehydrert? Det er også enda flere hypoteser. Vær fornøyd du og nyt det mens du kan 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Sålenge fyllebæsjen er ute, er jeg i topp form dagen derpå! 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Bli med meg på fylla en dag så skal vi se hvem som har det verst dagen derpå Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Bli med meg på fylla en dag så skal vi se hvem som har det verst dagen derpå det er en date! Send meg en pm så tar jeg med himkoken. Anonymous poster hash: 02839...551 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå