MrCusNT Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Hei. Så jeg bestilte en spill stol fra netonnet den tredje april og jeg har ennå ikke fått den. De sendte den to dager senere og neste dag hadde den ankommet terminalen i Stokke og forventet levering var i dag. Så langt har statusen vert den samme. Tror du jeg får den i dag? Jeg har før hatt veldig god leveringstid med netonnet, men dette var dårlig... EDIT: Jeg bor forresten i Skien. EDIT 2: Beklager, jeg mener Posten sin feil. Ikke netonnet. EDIT 3: Den har ennå ikke kommet. 8 dager er langt over hva jeg forventet. Endret 11. april 2016 av Teddybear King Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Og dette føler du på en eller annen måte er NetOnNet sin feil? Endret 8. april 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Vil ikke si at dette er NetOnNet sin skyld. Etter at de har gjort pakken klar for avhenting, så er det opp til selskapet som leverer hvor lang tid det vil ta. Edit: Ja, Gavekort skrev i praksis det samme som meg... Endret 8. april 2016 av blured Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Og hva er det du ønsker med å bumpe posten din der du feilaktig kritiserer netonnet? Ring til posten og spør dem hva som har skjedd, de har sikkert ikke noe svar til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå