Gjest Bruker-405938 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Nja, Telenor skal jo rulle ut calling over WiFi osv.. Men telefonen vil vel fremdeles sluke strøm i et desperat forsøk på å oppnå god signalstyrke på mobilnettet åkkesom.kutter den ikke mobilnettet når den bruker WiFi tale? Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Hvis du f.eks er nær en bygning med Wi-Fi vil den hele tiden prøve å koble til Wi-Fi. Så vil den ha Wi-Fi i 15 sekunder, som er veldig svakt. Så kutter det ut, og du er tilbake på mobilnettet. Så vil den tilbake til Wi-Fi igjen. Slike problemer kan oppstå når du skal ringe over Wi-Fi. Om den slår av mobilnettet ved ringing over Wi-Fi kommer vel kanskje an på mobilen? Og hva med SMS/MMS, går disse og over Wi-Fi da? Er jo litt kjipt om du kan ringe folk, men ikke kan sende meldinger. Spesielt da folk sender mest meldinger. Men ideelt sett burde jo alt da gå over Wi-Fi, og alt av 2G/3G/4G burde bli slått av mens den er tilkoblet Wi-Fi. Usikker på hvordan det helt fungerer i praksis derimot. Spesielt i forhold til de forskjellige telefonene, regner med det styres litt hva som gjøres i SW på telefonene. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hvordan kan dere gi minus for liten skjerm, når det er det absolutt største plusset med denne mobile? 1 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Ja, det er jo nettopp det som er poenget med SE; at den skal ha en liten skjerm, men ha kraftig innmat. For de som vil ha iPhone med større skjerm, tilbyr jo Apple det også. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 (endret) Noen som fortsatt bruker denne telefonen her inne, med siste oppdatering? Gikk på en smell her i forrige uke og iPhone 7 er ikke lenger i mine hender, så vurderte en SE som en midlertidig iOS enhet Nå skal vel også iOS 12 bli enda litt kjappere på eldre enheter loves det. Endret 23. juli 2018 av Mala Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Funker som f... iOS 11.4 er på plass! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 (endret) Som f, i positiv forstand da eller ? Hadde jo vært litt morsomt med en mindre telefon igjen og etter gammelt. Endret 23. juli 2018 av Mala Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Jeg har brukt den siden den kom ut, fungerer veldig bra enda. Er vell bare bedre kamera jeg savner. (samenlignet med iphone 8 til kona). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Ja, man kan vel ikke forente all verdens. Front kameraet er vel rimelig slapp det også, men det får nå heller være Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 (endret) Ble en SE til 2500,- gitt, har dillet og dallet med den noen dager og den er jaggu meg over all forventning snappy og kjapp i bruk gitt, så denne vil jeg tro det kke det blir noen problemer å sitte med en stund. Uansett en tipp-topp backup telefon om jeg skulle bli fristet å handle en av høstens nye iPhoner For prisen syns jeg denne telefonen her helt fantastisk faktisk. Endret 25. juli 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 I og med at iOS 12 har et voldsomt fokus på forbedret ytelse for eldre modeller så er det vel rimelige å håpe at iOS12 vil gi iPhone SE et ytterligere løft. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Jepp, vi var innom akkurat det på toppen her. Utifra beta klipp så ser det ut til å stemme greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg