Enlightened Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Til 6000 er det jo like greit å kjøpe Iphone 6. Skjønner egentlig ikke poenget med denne lanseringen egentlig. Synes Iphone 3gs hadde mye tøffere utseende enn iphone 4 hadde. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Det virker som at NOEN i denne tråden ikke er klar over at Apple har solgt 5S helt frem til lansering av SE, og det til en pris av 4000 kroner. Det er DET markedet SE skal dekke. Jeg applauderer initiativet. At SE har de samme fysiske mål som 5S gjør også at alt av vesker, beskyttelse og annet ekstrautstyr passer om hverandre. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hatt iphone 5 siden 2012. Kjøper jeg iphone nå, så har jeg jo tenkt og beholde den i 2-3år. Lik mobil i 6-7år. Det blir for kjedelig. Tror jeg ventr litt til. Spille kan jeg gjøre på ipad'n. Ser ikke helt vitsen med 6s innmat og så liten skjerm.innbyr jo ikke til 3d spilling.men den er jo ikke så mye dyrere enn 5s. Så greit nok. Lenke til kommentar
eha Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Ser vel mest ut som en ødelagt 4/4S. Baksiden ser ut til å være av metall, men føles og høres ut som hardplast. Hendig størrelse for barn i det minste, dog sliter jo Apple voldsomt med feil i OSet om dagen. Hver feilretting fører til minst 3 nye feil, kan ses på som om man er en betalende betatester. Forr all del sikkert noen som liker å være det oxo :-) Hvilken planet bor du på? LOL... 1 Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Mange sitter fortsatt og tvilholder i sine utdaterte telefoner, enten det er en iPhone 5S eller til og med 4S ... Eller til og med 3GS, sånn som meg. Funker fortsatt fjell. Endret 9. april 2016 av Istapp Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Har daglig slitt med wifi som må slås av og på siden den slutter virke og safari som feiler flere ganger hver dag med enten å vise nettsidene helt hvite eller nettsider som forsvinner når man scroller nedover på dem. Begge deler har vært slik over ett år nå. Andre småfeil er det også. Uffda, det er ikke gøy. Glad vi ikke har en eneste feil på våre Apple-dingser... Har på følelsen du overser de små feilene som isåfall hender 5 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Kanskje personen var ironisk? Hvis ikke, så tyder det på manglende innsikt i programvareutvikling. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Har daglig slitt med wifi som må slås av og på siden den slutter virke og safari som feiler flere ganger hver dag med enten å vise nettsidene helt hvite eller nettsider som forsvinner når man scroller nedover på dem. Begge deler har vært slik over ett år nå. Andre småfeil er det også. Uffda, det er ikke gøy. Glad vi ikke har en eneste feil på våre Apple-dingser... Har på følelsen du overser de små feilene som isåfall hender Da har nok følelsen din feil... Feil er feil og er like irriterende uansett hva produsenten måtte hete. Derfor er det veldig fint når feil ikke oppstår. Som det for deg er irriterende når du stadig opplever feil. Du ville sikkert vært like irritert på en hvilken som helst produsent dersom feil oppstår ofte. Som var årsaken til at jeg byttet fra Windows og Android for noen år siden, riktignok etter mange år der jeg ga produsentene en fair sjanse, men til slutt gikk jeg tom for tålmodighet. Feil oppsto alt for ofte, og da var det ut med det. Hvis det skulle bli sånn også med mine Apple-dingser så vil jeg finne andre dingser. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Kanskje personen var ironisk? Hvis ikke, så tyder det på manglende innsikt i programvareutvikling. Nei, jeg var ikke ironisk. Det er så lite feil på mine Apple-dingser. Jeg er selvsagt fullstendig klar over at Apple, som alle andre produsenter, stadig må rette feil og mangler i sin programvare, men så lenge jeg ikke opplever noe problem med mine dingser så skal Apple få rette sine feil uten min klaging. Det er først når jeg opplever problemer over tid at jeg syns det blir problematisk. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Jeg har hatt den siden 4. april (64gb, rose gold), og er meget godt fornøyd med den. Det betød å gå fra en mye større skjerm, men jeg har hatt både 5 og 5s i sin tid. Nå har vi to iPhone SE og to 5s i familien. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Kanskje personen var ironisk? Hvis ikke, så tyder det på manglende innsikt i programvareutvikling. Nei, jeg var ikke ironisk. Det er så lite feil på mine Apple-dingser. Jeg er selvsagt fullstendig klar over at Apple, som alle andre produsenter, stadig må rette feil og mangler i sin programvare, men så lenge jeg ikke opplever noe problem med mine dingser så skal Apple få rette sine feil uten min klaging. Det er først når jeg opplever problemer over tid at jeg syns det blir problematisk. Og der har vi kjernen av mitt poeng. Spør en tilfeldig bruker av nettleseren Chrome om å liste opp 10 feil. Mest sannsynlig er listen enten tom eller inneholder 1-2 feil, eller "irritasjoner". Nettleseren til denne brukeren har derimot trolig tusenvis av feil til enhver tid. Endret 9. april 2016 av mandela 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hæ? Chrome til iOS har knapt feil, mens Safari til iOS har tusenvis av feil? Hvor tar du disse tallene ifra? 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hvorfor kjøper folk dette herket? 2 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Og der har vi kjernen av mitt poeng. Spør en tilfeldig bruker av nettleseren Chrome om å liste opp 10 feil. Mest sannsynlig er listen enten tom eller inneholder 1-2 feil, eller "irritasjoner". Nettleseren til denne brukeren har derimot trolig tusenvis av feil til enhver tid. Hvis Safari har tusenvis av feil så er jeg glad jeg ikke merker noe til dem... Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Det var faktisk litt skuffende. Helt likt design som iPhone 5s, samme selfie-kamera som 5s (what??) og heller ikke oppdatert fingeravtrykkskanneren. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hvorfor kjøper folk dette herket? Hvorfor kommenter du på ting du syns er noe herk? 1 Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Bra artikkel. Selv har jeg alltid syntes at 5S har et mye penere design enn 6-serien, så dette er slett ingen dum ting. Desverre er jeg blitt for vant til å bruke 5.2" skjerm nå, så denne blir det nok ikke. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hvorfor kjøper folk dette herket? Fordi de har lyst til det. Trodde det var en ganske innlysende grunn til at folk kjøper noe. Men noen er vel så lite intelligente at de ikke skjønner det. Lenke til kommentar
oleskare123 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Ser ikke hvordan dere kan rettferdiggjøre å sette "liten skjerm" som minus, da målgruppen for denne telefonen er de som mener den er akkurat passe. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Jeg kjøpte denne telefonen fordi jeg vile ha den. Jeg likte formen, og jeg regnet med at ytelsene skulle være tilstrekkelige, i alle fall på en telefon i såpass liten størrelse. Skjermen er liten, men det visste jeg jo. Siden jeg blant annet ikke ser video, ikke bruker den til kontorapplikasjoner eller til spill, er 4 tommer helt greit.Størrelsen på telefonen gjør den veldig hendig. Jeg pleier å ha mobilen i belteveske, og hadde liggende et par vesker som var et par nummer mindre enn den jeg har brukt til telefoner med 5 tommer + + skjerm. Hadde også liggende et par deksler fra 5/5c, som passet perfekt til SE. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg