Gå til innhold

TEST: iPhone SE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som at NOEN i denne tråden ikke er klar over at Apple har solgt 5S helt frem til lansering av SE, og det til en pris av 4000 kroner. Det er DET markedet SE skal dekke. Jeg applauderer initiativet. At SE har de samme fysiske mål som 5S gjør også at alt av vesker, beskyttelse og annet ekstrautstyr passer om hverandre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Hatt iphone 5 siden 2012. Kjøper jeg iphone nå, så har jeg jo tenkt og beholde den i 2-3år. Lik mobil i 6-7år. Det blir for kjedelig. Tror jeg ventr litt til.

Spille kan jeg gjøre på ipad'n. Ser ikke helt vitsen med 6s innmat og så liten skjerm.innbyr jo ikke til 3d spilling.men den er jo ikke så mye dyrere enn 5s. Så greit nok.

Lenke til kommentar

Ser vel mest ut som en ødelagt 4/4S. Baksiden ser ut til å være av metall, men føles og høres ut som hardplast. Hendig størrelse for barn i det minste, dog sliter jo Apple voldsomt med feil i OSet om dagen. Hver feilretting fører til minst 3 nye feil, kan ses på som om man er en betalende betatester. Forr all del sikkert noen som liker å være det oxo :-)

Hvilken planet bor du på? LOL...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har daglig slitt med wifi som må slås av og på siden den slutter virke og safari som feiler flere ganger hver dag med enten å vise nettsidene helt hvite eller nettsider som forsvinner når man scroller nedover på dem. Begge deler har vært slik over ett år nå. Andre småfeil er det også.

Uffda, det er ikke gøy. Glad vi ikke har en eneste feil på våre Apple-dingser... :)

Har på følelsen du overser de små feilene som isåfall hender ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Har daglig slitt med wifi som må slås av og på siden den slutter virke og safari som feiler flere ganger hver dag med enten å vise nettsidene helt hvite eller nettsider som forsvinner når man scroller nedover på dem. Begge deler har vært slik over ett år nå. Andre småfeil er det også.

Uffda, det er ikke gøy. Glad vi ikke har en eneste feil på våre Apple-dingser... :)

Har på følelsen du overser de små feilene som isåfall hender ;)

Da har nok følelsen din feil...:)

Feil er feil og er like irriterende uansett hva produsenten måtte hete. Derfor er det veldig fint når feil ikke oppstår. Som det for deg er irriterende når du stadig opplever feil. Du ville sikkert vært like irritert på en hvilken som helst produsent dersom feil oppstår ofte. Som var årsaken til at jeg byttet fra Windows og Android for noen år siden, riktignok etter mange år der jeg ga produsentene en fair sjanse, men til slutt gikk jeg tom for tålmodighet. Feil oppsto alt for ofte, og da var det ut med det.

Hvis det skulle bli sånn også med mine Apple-dingser så vil jeg finne andre dingser.

Lenke til kommentar

Kanskje personen var ironisk? Hvis ikke, så tyder det på manglende innsikt i programvareutvikling.

Nei, jeg var ikke ironisk. Det er så lite feil på mine Apple-dingser. Jeg er selvsagt fullstendig klar over at Apple, som alle andre produsenter, stadig må rette feil og mangler i sin programvare, men så lenge jeg ikke opplever noe problem med mine dingser så skal Apple få rette sine feil uten min klaging. Det er først når jeg opplever problemer over tid at jeg syns det blir problematisk.

Lenke til kommentar

Kanskje personen var ironisk? Hvis ikke, så tyder det på manglende innsikt i programvareutvikling.

Nei, jeg var ikke ironisk. Det er så lite feil på mine Apple-dingser. Jeg er selvsagt fullstendig klar over at Apple, som alle andre produsenter, stadig må rette feil og mangler i sin programvare, men så lenge jeg ikke opplever noe problem med mine dingser så skal Apple få rette sine feil uten min klaging. Det er først når jeg opplever problemer over tid at jeg syns det blir problematisk.

Og der har vi kjernen av mitt poeng. Spør en tilfeldig bruker av nettleseren Chrome om å liste opp 10 feil.

Mest sannsynlig er listen enten tom eller inneholder 1-2 feil, eller "irritasjoner". Nettleseren til denne brukeren har derimot trolig tusenvis av feil til enhver tid.

Endret av mandela
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og der har vi kjernen av mitt poeng. Spør en tilfeldig bruker av nettleseren Chrome om å liste opp 10 feil.

Mest sannsynlig er listen enten tom eller inneholder 1-2 feil, eller "irritasjoner". Nettleseren til denne brukeren har derimot trolig tusenvis av feil til enhver tid.

Hvis Safari har tusenvis av feil så er jeg glad jeg ikke merker noe til dem...:)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne telefonen fordi jeg vile ha den. Jeg likte formen, og jeg regnet med at ytelsene skulle være tilstrekkelige, i alle fall på en telefon i såpass liten størrelse. Skjermen er liten, men det visste jeg jo. Siden jeg blant annet ikke ser video, ikke bruker den til kontorapplikasjoner eller til spill, er 4 tommer helt greit.

Størrelsen på telefonen gjør den veldig hendig. Jeg pleier å ha mobilen i belteveske, og hadde liggende et par vesker som var et par nummer mindre enn den jeg har brukt til telefoner med 5 tommer + + skjerm. Hadde også liggende et par deksler fra 5/5c, som passet perfekt til SE.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...