Thitorkin2 Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Stakkars deg. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Tidligere okkuperte, nå annekserte Islamske land begynner forberedelsene på etableringen av de første kalifatene i Europa. Europeiske kvinner og menn er for opptatt med hva enn det er vi holder på med til å bry seg. http://www.dagbladet.no/2016/04/08/nyheter/okonomi/hegnarno/kapital/islam/43801432/ Vi jobber for å finansiere at disse menneskene lever gratis i Norge. Mer om det i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1718446 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Det oppsummerer egentlig dommedagsprofetene til diskusjon.no. De lover all denne elendigheten, men det mangler tyngde og blir kastrert av ren fornuft, statistikk og enkle observasjoner. Jeg er 100% med på dette med skadelig innvandring. Men det er ikke akkurat slik at vi startet med dette i går, og 40% eller whatever går rundt å halshugger de vantro. Send meg PM når et Europeisk kalifat blir opprettet. Nei, det vil vi nok ikke ha mulighet til du, for da er vi nok ute i krig for å forsvare landet fra situasjonen slike som deg har skapt/støttet. Blir ikke mye internett og PM da. Endret 8. april 2016 av zeebra Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Selv er jeg så lite utdannet at jeg verken vet hvordan innvandringspolitikk Libanon har ført eller hvordan det gikk. edit: Så langt jeg har rukket å lese meg opp på wikipedia har Libanon hatt det kjipt ganske lenge. Ja, men Libanon driter vi i. Facepalmsmiley... Endret 8. april 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Nei, det vil vi nok ikke ha mulighet til du, for da er vi nok ute i krig for å forsvare landet fra situasjonen slike som deg har skapt/støttet. Blir ikke mye internett og PM da. I mellomtiden så kan vi vanlige mennesker fortsette med hverdagen våres, og heller være skeptisk ovenfor fearmongers og nettdebattanter som opplagt sliter med angst. Jeg har respekt for innvandringskritiske, men dommedagsprofeter og konspirasjonsteoretikere gjør ingenting annet enn å polarisere debatten og skyve henholdsvis moderate folk over på mer ignorante innvandringsvennlige standpunkter, på ren basis av at de ikke vil bli assosiert med tvilsomme meninger. Jeg vil faktisk gå så langt at jeg vil si at mange her inne er kontraproduktive i sin "tapre" kamp mot alt det de hater. Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Nei, det vil vi nok ikke ha mulighet til du, for da er vi nok ute i krig for å forsvare landet fra situasjonen slike som deg har skapt/støttet. Blir ikke mye internett og PM da. I mellomtiden så kan vi vanlige mennesker fortsette med hverdagen våres, og heller være skeptisk ovenfor fearmongers og nettdebattanter som opplagt sliter med angst. Jeg har respekt for innvandringskritiske, men dommedagsprofeter og konspirasjonsteoretikere gjør ingenting annet enn å polarisere debatten og skyve henholdsvis moderate folk over på mer ignorante innvandringsvennlige standpunkter, på ren basis av at de ikke vil bli assosiert med tvilsomme meninger. Jeg vil faktisk gå så langt at jeg vil si at mange her inne er kontraproduktive i sin "tapre" kamp mot alt det de hater. Hva du har respekt for er ikke relevant overhode. At du velger å forherlige deg selv ved å påpeke at din respekt er noe enhver bør holde høyt er ikke noe annet enn bevis for din egen narsisisme. Du kan bare velge å ignorere realitetene så lenge, tilslutt vil virkeligheten innehente deg, og i dette tilfelle er det flere liv som vil gå tapt. Endret 8. april 2016 av Thitorkin2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hva du har respekt for er ikke relevant overhode. At du velger å forherlige deg selv ved å påpeke at din respekt er noe enhver bør holde høyt er ikke noe annet enn bevis for din egen narsisisme. Du kan bare velge å ignorere realitetene så lenge, tilslutt vil virkeligheten innehente deg, og i dette tilfelle er det flere liv som vil gå tapt. Av hele innlegget mitt så var det ordet "respekt" du tok deg nær av. Er det projisering du driver med når du lager en så stor sak ut av min respekt, eller misforstår du det jeg sier med vilje fordi du tror du kan svartmale meg med billige stråmenn? Det eneste du har overbevist meg om er at du ikke klarer å holde forfatningen din. Skal du overbevise meg om dommedagsprofetiene dine så må du gå hardere til verks med konkrete bevis, da karisma er ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Nei, det vil vi nok ikke ha mulighet til du, for da er vi nok ute i krig for å forsvare landet fra situasjonen slike som deg har skapt/støttet. Blir ikke mye internett og PM da. I mellomtiden så kan vi vanlige mennesker fortsette med hverdagen våres, og heller være skeptisk ovenfor fearmongers og nettdebattanter som opplagt sliter med angst. Jeg har respekt for innvandringskritiske, men dommedagsprofeter og konspirasjonsteoretikere gjør ingenting annet enn å polarisere debatten og skyve henholdsvis moderate folk over på mer ignorante innvandringsvennlige standpunkter, på ren basis av at de ikke vil bli assosiert med tvilsomme meninger. Jeg vil faktisk gå så langt at jeg vil si at mange her inne er kontraproduktive i sin "tapre" kamp mot alt det de hater. Jeg synes det er bedre å bygge et samfunn hvor muligheten for slike scenario overhode ikke finnes. Du mener noe annet. Jeg tror ikke vi har mer å diskutere på det punktet. Jeg lever på bedre før enn siden var prinsippet eller det engelske "better safe than sorry". Mens du støtter at mental krigsskadde mennesker skal leve gratis i Norge. Sjekk kriminalitetsstatistikken, sjekk voldteksstatistikken og slike ting, så vil du fort fatte at det ikke er uproblematisk å ta inn slike mennesker. Men det driter du i, fordi du virker å ikke bry deg om hvordan Norge utvikler seg i fremtiden. Så ja, da kan du bare gå inn i hverdagsboblen igjen om du ønsker, og ignorere problemstillingen. Blås gjerne i økonomien også, for det finnes jo overhode ingen mulighet for at den kan kollapse eller at de som har vanstyrt landene våre ut i en slik situasjon kun gjør ting verre. Neida. Så kan vi samtidig være ekstra smarte og skape konflikt og være fiendlige mot Russland i tillegg, slik at muligheten for atomkrig reduseres.. Ånnei, jeg mente økes.. Det er mange ting som er fine å ignorere, men det får ikke disse tingene til å forsvinne av seg selv. Derav har vi debatt i samfunn.. Endret 8. april 2016 av zeebra Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Ignorance is bliss.. Noen som har hørt det utrykket? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg synes det er bedre å bygge et samfunn hvor muligheten for slike scenario overhode ikke finnes. Du mener noe annet. Føre-var og "what if" tror jeg står oppført under "Fearmongering". Jeg tror ikke vi har mer å diskutere på det punktet. Jeg lever på bedre før enn siden var prinsippet eller det engelske "better safe than sorry". Ikke mer å diskutere? Så du mener det er bedre at vi begge lever i våres egne bobler og stiller oss ignorante ovenfor hverandres standpunkter. You know... Ignorance. Mens du støtter at mental krigsskadde mennesker skal leve gratis i Norge. Du og de stråmennene dine. Bare fordi jeg ikke biter på deres fearmongering og dommedagprofetier så betyr ikke det at jeg gjør noe annet enn nettopp dette. Sjekk kriminalitetsstatistikken, sjekk voldteksstatistikken og slike ting, så vil du fort fatte at det ikke er uproblematisk å ta inn slike mennesker. Men det driter du i, fordi du virker å ikke bry deg om hvordan Norge utvikler seg i fremtiden. Igjen så illustrerer dette hvordan du ikke har peiling på hva dette innebærer, og bruker billige stråmenn for å uriktig representere mine standpunkter. Er du virkelig så blendet av denne oss-og-dem mentaliteten at du tror jeg ikke ser problemet med innvandring? Er du fullstendig blottet for nyanser? Så ja, da kan du bare gå inn i hverdagsboblen igjen om du ønsker, og ignorere problemstillingen. Blås gjerne i økonomien også, for det finnes jo overhode ingen mulighet for at den kan kollapse eller at de som har vanstyrt landene våre ut i en slik situasjon kun gjør ting verre. Neida. Så kan vi samtidig være ekstra smarte og skape konflikt og være fiendlige mot Russland i tillegg, slik at muligheten for atomkrig reduseres.. Ånnei, jeg mente økes.. Det er mange ting som er fine å ignorere, men det får ikke disse tingene til å forsvinne av seg selv. Derav har vi debatt i samfunn.. Er det slitsomt å være så paranoid? Ignorance is bliss.. Noen som har hørt det utrykket? Hadde jeg vært ignorant og glad så hadde jeg ikke tatt meg tid til å diskutere mot deg i Politikk og Samfunn. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Siden denne tråden sporet av og det ikke akkurat var en pen avsporing stenger jeg denne tråden.Advarer også mot videre personfokus i slike diskusjoner , skjer det igjen vil det vanke advarsler / utestengelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg