sussss Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Regn og lidt sol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Igjen et herlig landskapsbilde fra deg! Fine skyer og fint komponert. mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Igjen et herlig landskapsbilde fra deg! Fine skyer og fint komponert. mvh Fredrik Taj Fredrik :-) hyggeligt at du kikkede forbi ..God weekend Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Stramt og flott med klare fine farger! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Fint bilde, kanskje litt formye himmel? Jeg ville ha beskjære litt. ☺ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Vakkert landskap. Bedre presentert på grå bakgrunn, da kommer den hvite kanten bedre til sin rett. Kanskje er det litt mye himmel, men skjønner at den er poenget ditt her. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Godt å være på den solrike siden her, mørke truende skyer er alltid bra for en fotograf. Et lite kutt på topp vil forsterke det "truende" uttrykk. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Greit utsnitt og komp. men jeg som har stoor sans for dybdefølelse i bilder ville tatt en beskjæring rett under det lyse feltet i himmelen for da senkes blikket og dybden øker. Men jeg forstår godt at du ville ha med de bølgende skyene her. Ellers er det jo ingenting å si på hverken lys, dybdeskarphet, farger eller detaljer. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Greit utsnitt og komp. men jeg som har stoor sans for dybdefølelse i bilder ville tatt en beskjæring rett under det lyse feltet i himmelen for da senkes blikket og dybden øker. Men jeg forstår godt at du ville ha med de bølgende skyene her. Ellers er det jo ingenting å si på hverken lys, dybdeskarphet, farger eller detaljer. Roar Takker mange gange for din altid fine kritik :-) ja jeg ved ikke med de skyer..men nogen gange synes jeg det er syndt at fjerne for meget af dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg