IcedInsanity Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Er du seriøs? Er du klar over hvor mange som dør av kreft som har løpt ned legekontoret uten at legen skjønte at det dreide seg om kreft? Min onkel ble brått syk og han løpte ned legekontoret og det ble tatt prøver på prøver men de fant ikke ut hva som var galt før han døde. Og obuksjonsrapporten viste til kreft. Jeg syntes du har en arrogant og bedrevitende holdning til trådstarters spørsmål. Helse problemer skal man ta på alvor. Dette er ikke tull så jeg syntes du bør følge ditt eget råd om å passe deg om hva du poster. Svarene dine i tråden her er potensielt livsfarlige. Man skal lytte etter kroppens signaler. Om eg er seriøs? Ja eg er seriøs. Men om en skal male fanden på veggen og virkelig ødelegge noens psyke på ett anonymt forum så gjør du en god jobb i henhold til TS med disse latterlige svarene dine. Hva som skjedde med din onkel aner eg ikke, det du sier kan være tull fra ende til annen. Ikke første gang noen lyver på seg ting for å vinne en diskusjon på ett forum. Smålig ja, men sånn er enkelte. Eg har hverken en arrogant eller bedrevitende holdning. Om noen har det i denne tråden så er det jo deg, med mindre du ikke evner å lese dine egne innlegg. Eg har ikke sagt at fyren skal overse alle symptomene, men eg går ikke ut og bastant påstår at dette høres ut som kreft med spredning, som du gjør. Så arrogant og bedrevitende passer deg bedre enn meg. Svarene mine er livsfarlige? Er det det at eg tar til motmæle mot deg som er det farlige her da? For eg har ikke gitt råd hverken for eller imot til TS. Bør h*n gå til legen? Ja. Kan du som sitter her eller noen andre påstå at dette er kreft med spredning? Nei. Så skjerp deg. Føler du deg like lur nå som diskusjon.no moderator har sagt at trådstarters kreft symptomer ligner på hans symptomer? Du burde virkelig lære deg å lese hva som blir skrevet. Jeg lever med kreft , faktisk hjernesvulst og bare for å påpeke det så var symptomene av en annen art enn du har. Påtide å gi seg nå kjære WubWub Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Til TS: siden du nå venter på blodprøvesvar, ville jeg bare tatt tiden til vente og høre. Tviler sterkt på sepsis, da ville almenntilstanden vært meget redusert, og dette ville i så fall blitt oppdaget av legen din ved første besøk. Endret 9. april 2016 av AnnonymG Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Å bekymre seg nærmest for bekymringens skyld svekker immunforsvaret vice versa. De som har størst sjans ved kreftbehandling er de som beholder humøret. Det psykosomatiske prinsipp: "Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og ben" Ordspråkene 17:22 Endret 9. april 2016 av Fjellvåken Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 I beste fall får TS gjetninger på hva som kan være galt. Det beste er å pelle seg til lege fort som f for å få det undersøkt. Det er kun helsepersonell som kan gi en skikkelig diagnose. Når det gjelder kranglingen som er mellom to personer i denne tråden så skal den legges død. Noe mer fra den feiden i denne tråden og poster vil bli slettet fortløpende. 2 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Det finnes ingen grunn til å ikke bare gå til fastlegen din og få en sjekk. Sannsynligvis er det ikke noe alvorlig, men du finner uansett ingen gode diagnoser på nettet. At noen her slår fast at du sannsynligvis har kreft med spredning bør være en rimelig god indikasjon på hvor meningløst det er å be tilfeldige tullinger på nettet om helseråd. Gå til legen så får du god hjelp. En (minst) årlig sjekk er forøvrig en god idé selv om en ikke føler seg dårlig. Vi har et så godt og billig helsevesen her i landet at det ikke finnes noen grunn til å ikke benytte det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå