Neural Robotics Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hva av JVM/SDK finnes for Linux/BSD basert på PPC/PowerPC (hovedsakelig G3/G4)? (Beklager at jeg gjentar et spørsmål her, men jeg tror jeg stilte spørsmålet i feil forum første gangen "Forum -> Programmering -> Java") Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hva av JVM/SDK finnes for Linux/BSD basert på PPC/PowerPC (hovedsakelig G3/G4)? (Beklager at jeg gjentar et spørsmål her, men jeg tror jeg stilte spørsmålet i feil forum første gangen "Forum -> Programmering -> Java") Hva med amac forumet - aa, nei.. Best her sikkert ja. Uansett, det jeg ville ha gjort var aa gaatt til opera.com og lastet ned opera med java.. Saa faar du det Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Kaffe <- et JVM Jikes <- en kompilator En del Java 2 spesifikke ting funker kanskje ikke med Kaffe, det samme gjelder J2EE ting, flere alternativer finnes på links siden til Kaffe. EDIT: Finnes Opera for linux/ppc da Endret 21. november 2003 av MailMan13 Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hva av JVM/SDK finnes for Linux/BSD basert på PPC/PowerPC (hovedsakelig G3/G4)? (Beklager at jeg gjentar et spørsmål her, men jeg tror jeg stilte spørsmålet i feil forum første gangen "Forum -> Programmering -> Java") http://blackdown.org/ Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 EDIT: Finnes Opera for linux/ppc da Sikkert ikke siden du sp0r Finnes for PPC Mac, men de har vel ikke til Linux ppc.. - men hvis de ikke har det er det jo litt teit. Skulle ikke vaere saa mye ekstra arbeid aa lage en versjon? Lenke til kommentar
Neural Robotics Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Takk for hjelpen. Det hjalp, fant linker å gå videre med. For andre interesserte: Følg denne linken for mer info for PPC (http://penguinppc.org/). Disse benytter Blackdown sin JVM. Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 EDIT: Finnes Opera for linux/ppc da Sikkert ikke siden du sp0r Finnes for PPC Mac, men de har vel ikke til Linux ppc.. - men hvis de ikke har det er det jo litt teit. Skulle ikke vaere saa mye ekstra arbeid aa lage en versjon? Opera for Linux PPC er her: ftp://ftp.opera.com/pub/opera/linux/723/final/en/ppc/ mvh Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå