Gå til innhold

Personlig bilde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spurte om dette i en annen tråd uten å få svar så jeg prøver igjen:

Hvor havner det andre bildet hen som man må ha tillatelse for å legge ut egentlig? Hvis dette også blir brukt som avatar så skjønner jeg ikke vitsen med to måter å legge ut bilde på. :roll:

Lenke til kommentar

Okay, nå skal dere kunne legge til personlig bilde i profilen deres. Maks størrelse er 100x100 pixler. Maks størrelse skal være under 50 kilobytes, noe som burde være MER enn nok.

Vær forsiktig med hva dere legger der. Finner vi et upassende bilde, er det rett ut av forumet på ubestemt tid (tid avhenger av hvor grove greier man legger ut).

Gi beskjed i denne tråden om det ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Bare en liten notis. Reglene rundt dette med personlig foto kan bli strengere uten forvarsel, så jeg vil anbefale folk til å bruke funksjonen til nettopp hva det er ment som: et personlig bilde. Et personlig bilde er ikke en avatar og vi forventer da at folk tar denne litt mer alvorlig. Dere trenger f.eks. ikke å bruke personlig foto funksjonen til å fremme en politikk eller ideologi, og heller ikke lettkledde damer dere har NULL relasjon til irl.

Lenke til kommentar
Den e god. Altså kun bilder av seg selv.  :woot:

Dette er ikke bestemt 100% enda, men et personlig foto er som sagt et personlig foto, og ikke nok et sted for å plassere allslags unødvendig grafikk, eller en avatar #2. Regner med at personlig foto vil bli omfattet av retningslinjene med en gang det er bestemt 100% hva som er tillatt og ikke. Frem til det ta det jeg skrev som et tips, og det yummy skrev som reglene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...