anon12234 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hvorfor kan jeg ikke legge ut eget personlig bilde??, står at jeg må få tilgang til å legge ut bilde av administrator.... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 tror ikke den funksjonen er oppe å går enda.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hvorfor ikke bare bruke avartar? Er jo en god del av brukerne som gjør akkurat dette... Jeg er en av dem. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hvorfor ikke bare bruke avartar? Er jo en god del av brukerne som gjør akkurat dette... Jeg er en av dem. How you doin? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Åh!! glimrende idé! Det eksisterer så mange stygge bilder av meg... Og da får jeg meg jaggu en avatar for første gang i livet au. Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Personlig bilde vil etter all sannsynlighet bli tilgjengelig for brukerne nokså snart. Men jeg sier ikke endelig ja, bare så dere er klar over det! Lenke til kommentar
mozz Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg spurte om dette i en annen tråd uten å få svar så jeg prøver igjen: Hvor havner det andre bildet hen som man må ha tillatelse for å legge ut egentlig? Hvis dette også blir brukt som avatar så skjønner jeg ikke vitsen med to måter å legge ut bilde på. Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 I profilen din. Klikk på brukernavnet mitt, så ser du hva det er snakk om. Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Okay, nå skal dere kunne legge til personlig bilde i profilen deres. Maks størrelse er 100x100 pixler. Maks størrelse skal være under 50 kilobytes, noe som burde være MER enn nok. Vær forsiktig med hva dere legger der. Finner vi et upassende bilde, er det rett ut av forumet på ubestemt tid (tid avhenger av hvor grove greier man legger ut). Gi beskjed i denne tråden om det ikke fungerer. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Gi beskjed i denne tråden om det ikke fungerer. Fra fotosiden min: Fotoet kan ikke være større enn kB, eller 100 ganger 100 pixler. Regner med at det mangler en "50" der. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Bare en liten notis. Reglene rundt dette med personlig foto kan bli strengere uten forvarsel, så jeg vil anbefale folk til å bruke funksjonen til nettopp hva det er ment som: et personlig bilde. Et personlig bilde er ikke en avatar og vi forventer da at folk tar denne litt mer alvorlig. Dere trenger f.eks. ikke å bruke personlig foto funksjonen til å fremme en politikk eller ideologi, og heller ikke lettkledde damer dere har NULL relasjon til irl. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Den e god. Altså kun bilder av seg selv. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Den e god. Altså kun bilder av seg selv. Dette er ikke bestemt 100% enda, men et personlig foto er som sagt et personlig foto, og ikke nok et sted for å plassere allslags unødvendig grafikk, eller en avatar #2. Regner med at personlig foto vil bli omfattet av retningslinjene med en gang det er bestemt 100% hva som er tillatt og ikke. Frem til det ta det jeg skrev som et tips, og det yummy skrev som reglene. Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Buskmann: nei, det mangler ikke noe i teksten. Men brukerne har ikke anledning til å laste opp til vår server, derfor kommer det ikke med noe i den teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå