MrLee Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 jeg fikke min TT extended, for 330 ja, jeg vet den selges billigere andre steder, men de hadde ikke fått den inn da, og jeg må jo støtte Outland i stavanger, det eneste stedet i området jeg kan få tak i kule dvd'er, spill (brett), bøker, rollespill, tegneserier, osv... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kjøpte i dag for 499 Konge! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 350 på DVD 1000, de som ligger på vei fra Oslo city til Gunerius..venstre side.. Ser den i morgen.....GLEDER MEG!!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Den var mye bedre! Gav til og med Faramir et noe bedre rykte. Har sett nesten alt ekstramaterialet på den tredje plata, og det var også mye bedre enn forrige gang. Kjempegode, lange dokumentarer. Jeg får ekstramaterialet på fjerde plate senere i kveld. Jeg hadde dessverre ikke råd til Collector's Edition. Men den vanlige koster 349,- på Elkjøp. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
farke Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Den var mye bedre! Gav til og med Faramir et noe bedre rykte. Skal jeg si deg hva som gir Faramir et plettfritt rykte? BOKA! Extended Edition retter ikke opp noen av de feilene som ble begått i kinoversjonen! Håper en eller annen en gang i fremtiden gir oss en skikkelig filmatisering i professor Tolkiens ånd! Endret 29. november 2003 av farke Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Boka har jeg lest nok. Dette er filmen, ikke boka. Selv var jeg ganske irritert da jeg så Faramir og hvordan han handlet, men jeg mener det ble litt bedre i Extended Edition (et par nye scener). I slike diskusjoner om ting Jackson har fjernet, lagt til og endret på, pleier jeg å være ganske sentral. Å gjøre Faramirs kloke handlinger dumme, tror jeg ikke jeg hadde turt å gjøre, men alt i alt synes jeg han er en spennende karakter i filmen, og at det Jackson gjorde, ikke var helt på trynet. Jeg elsker filmen (FotR er bedre), og Extended Edition mer enn kinoversjonen. Boka elsker jeg også, men det får være en annen sak. (Jeg ble irritert da jeg hørte at Sarumann var utelatt i RotK. Veldig irritert. Men jeg tror Jackson kan dette, så jeg velger å stole på ham.) Endret 29. november 2003 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Den var mye bedre! Gav til og med Faramir et noe bedre rykte. Skal jeg si deg hva som gir Faramir et plettfritt rykte? BOKA! Extended Edition retter ikke opp noen av de feilene som ble begått i kinoversjonen! Håper en eller annen en gang i fremtiden gir oss en skikkelig filmatisering i professor Tolkiens ånd! hvis du ser ekstra matrialet så forteller de hvorfor de måtte gjøre den slik. alle som kan litt om film, og har lest boka, vil kjønne at den er komplett umulig å lage som film uten å forandre deller av den. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 For dere som ennå ikke vet om "hemmelighetene" på første disk av de utvidede utgavene av Ringens Brorskap og To Tårn, kan jeg avsløre det. Både Ringens Brorskap Extended Edition og To Tårn Extended Edition har en voldsom artig film hver, skjult på samme sted på hver sin første plate (Disk 1). På Ringens Brorskap-DVD'en får man se en alternativ versjon av Rådsmøtet i Elronds hus (riktig?), hvor en eller annen ukjent tulling har piercet Ringen inn i penisen, og alle tilstedeværende drøfter problemet og vurderer diverse ubehagelige løsninger. På To Tårn-DVD'en ligger en film som sikkert er sett av mange før, den filmen som ble laget for den gangen Gollum (med Andy Serkis) vant en pris i MTV Movie Awards for beste virtuelle skuespiller, eller noe sånt. Går simpelthen ut på at kjeften til Gollum overgår Smèagols og løper løpsk. Framgangsmåte for begge filmer: 1. Sett inn disk en (Extended Edition). 2. Velg hvilket som helst forståelig språk og gå inn på scenevalget. 3. Velg siste "side" med scener (ca. rundt scene 30. i begge filmene, tror jeg). 4. Velg siste scene på siden du er på (siste). 5. Trykk én gang nedover igjen. 6. Da skal det vises en liten ring nederst på skjermen. 7. Trykk enter og nyt det. Hvis dere ikke har sett noen av filmene, se dem nå! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Får den til jul! Btw. prisen på posten ligger på latterlig lave 299,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå