Gå til innhold

LOTR TTT - Special Extended Edition i salg!

MrLee

Anbefalte innlegg

Ja det er sant! Lord Of the Rings The Two Towers, special extended Edition (og collectors edition med gollum statue) selges nå på Outland i Stavanger! prisen den er 449 for "normal" utgaven og gudene vet for collectors edition...jeg er iallefall sjeleglad!

løøøp åå kjøøøp (det så ut som de hadde en 3-4 gjen, men de kan ha mer bak disken for alt jeg vet, jeg har iallefall sikret meg en! )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rettelse det var NEC ND1300A'en min som ikke liker film tydeligvis...derav vertikale "flimmer" striper...men pappen på eska var litt sjabby uansett...ikke samme tykke kvalitet som på FOTR...

kan det ha noe med at den står som slave (enten primary eller secondary...)?

hmm, den blir bare bedre og bedre for hver gang jeg prøver...ikkeno striper denne gang...merkelgi...må DVD plater "spilles inn"?

Lenke til kommentar

offisiell dato var jo 19 eller 20...men pga forsinkelse pga tekniske problemer på fabrikk eller no, ble det utsatt en uke...hvordan outland har fått tak i eksemplarer kan jeg bare gjette...men de var sone 2 iallefall...men ikke den typiske vel språk menyen, så det kan tyde på at de har fått noen som var beregnet på england eller no :)

Lenke til kommentar
offisiell dato var jo 19 eller 20...men pga forsinkelse pga tekniske problemer på fabrikk eller no, ble det utsatt en uke...hvordan outland har fått tak i eksemplarer kan jeg bare gjette...men de var sone 2 iallefall...men ikke den typiske vel språk menyen, så det kan tyde på at de har fått noen som var beregnet på england eller no :)

Ja. Det sto at den var fosinket i hele Europa, men de selger den i hvert fall i England, og de begynte å selge den på lanseringsdatoen, 18. november. Men er det skandinavisk teksting, er det den norske

/skandinaviske utgaven. Får ringe litt rundt her hjemme snart, da, ettersom jeg er veldig keen på å skaffe den. Bokkilden.no sier 24., diverse andre nettbutikker sier 27., Elkjøp sier 28. Er litt usikker. :roll:

Lenke til kommentar
ok, har nettopp sett den

tre ord.

Å HERRE GUD!

gled dere!

Nei - du:

så mye bedre enn kinoversjonen var den IKKE. Fordelen med kinoversjonen var at mye av den cheesy dialogen til Elijah Wood var klippa vekk; men i Extended er den atter tilbake... han må ha en av tidenes falskeste engelske aksenter.

Forhåpningene til Atter En Konge ligger lave, for å si det sånn.

Endret av farke
Lenke til kommentar

du har ikke lest boka, har du? denne versjonen var jo mye mer tro til boka da..

Edit: veel iallefall me skogen ved helm's deep da..og at de finner Theodred levende ved elva da...

og prosaen til treebeard...priceless :mrgreen:

synd du ikke likte den da..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
du har ikke lest boka, har du? denne versjonen var jo mye mer tro til boka da..

Hehe. Jeg har vanskelig for å finne på en mer blodig fornærmelse mot farke. Jeg kan personlig forsikre om at han har lest den. :roll:

!! SPOILERS for dem som ikke har sett TTTEE !!

Personlig synes jeg at EE er bedre enn den første utgaven, MEN det virker som om mange av scenene som er lagt til er lagt til for å rettferdiggjøre Faramirs personlighetsskifte fra boka til filmen. Heldigvis har de klart å få med mange fornøyelige scener også, som for eksempel da Aragorn forteller Eowyn hvor gammel han er (87). Ubetalelig.

Endret av EJH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...