Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Lys i mørket.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Her ble det vanskelig å velge gitt! Tror jeg lander på V1. Flott kombinsjon av farger,lys, skarp/uskarpt og former. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Ikke så sjelden leker jeg meg litt og tar lignende bilder men får det liksom ikke helt til klaffe. Må treffe med belysningen ellers blir det lite ut av det. Her synes jeg det ser bra ut med passende dybdeskarphet og fine blåtoner. V1 et lite hakk foran de to øvrige. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Blir ikke enig med meg sjøl om hvorvidt jeg ville hatt V1 og V3 litt lysere. Ellers ganske så enig med Helene. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Fine former og farger her, liker også at de er litt mørke. V1 var best, synes jeg. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Ragnar , Roar og Fredrik . Opptaksstedet var mørkt i utgangspunktet, kun opplyst av svakt LED lys . Mindre justeringer i etterarbeidet pluss hvitbalansekorrigering og beskjæring . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg