Toketorp Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Industri Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Fint utsnitt synes jeg. Noen vil nok synes et smalere format ville passe bedre. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Her ville jeg minst ha halvert himmelen da dette er et langstrakt motiv og passer som hånd i hanske i et smalt panoramaformat. En annen grunn til å beskjære himmelen er at du senker blikket ned mot det som ER bildet og som jeg ikke finner noe å sette negativfingeren på. Roar Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Fint utsnitt synes jeg. Noen vil nok synes et smalere format ville passe bedre. Mvh Ragnar Takk for kommentar, var inne på tanken selv. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Her ville jeg minst ha halvert himmelen da dette er et langstrakt motiv og passer som hånd i hanske i et smalt panoramaformat. En annen grunn til å beskjære himmelen er at du senker blikket ned mot det som ER bildet og som jeg ikke finner noe å sette negativfingeren på. Roar Roar Tak for kommentar. Var som sagt inne på tanken, men synes det var mest liv i de øverste skyene, men ser at et kraftig kutt gjør mye med bildet. Lurte også på om jeg burde ta bort den brune delen til venstre på bildet, men lot det være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg