Gå til innhold

Nordlys

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er jeg faktisk inne på tanken å kutte vekk fragmenter av bobiler og la Aurora råde hele flata alene som en naturabstrakt eller bare abstrakt om du vil for det er meget spennende lys, figurer, linjer etc. i bare nordlyset når man får studere det i freden og roden uten å bli distrahert av et par uvesentlige campingfragmenter.

Roar

Lenke til kommentar

Her synes jeg du burde kutte bildet rett over biltakene, disse tilfører ikke bildet noe, det dansende nordlyset med sine klare fargetoner er flott i seg selv.....men det er min mening.

mvh Ulv

Takker---Startet med å kutte over bobiltaket ,men ombestemte meg og tok dei med--sikkert best utan bilane.

Lenke til kommentar

Her er jeg faktisk inne på tanken å kutte vekk fragmenter av bobiler og la Aurora råde hele flata alene som en naturabstrakt eller bare abstrakt om du vil for det er meget spennende lys, figurer, linjer etc. i bare nordlyset når man får studere det i freden og roden uten å bli distrahert av et par uvesentlige campingfragmenter.

Roar

Det blir best utan bilane sikkert,starta med det ,men ombestemte meg, litt morro med bilane også dei fortele litt om tilstanden der og da.--ellers takker eg for at du stikker innom og sei di meining.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...