Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)


The_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En flue summer i F  :dribble:

Har også hørt at, hvis du får hodet ditt kappet av, så kan du faktisk se rundt omkring og tenke i 20 sekunder før du egentlig dør, men jeg finner dette vanskelig å tro...

6081849[/snapback]

Hvordan i all verden har de funnet ut det? Er jo ikke akkurat slik at folk frivillig halshugges for vitenskapens skyld :wee:

Lenke til kommentar
En flue summer i F  :dribble:

Har også hørt at, hvis du får hodet ditt kappet av, så kan du faktisk se rundt omkring og tenke i 20 sekunder før du egentlig dør, men jeg finner dette vanskelig å tro...

6081849[/snapback]

Hvordan i all verden har de funnet ut det? Er jo ikke akkurat slik at folk frivillig halshugges for vitenskapens skyld :wee:

6082996[/snapback]

 

Kan jo hende at de kan finne det ut uten å halshogge noen :tease:

Lenke til kommentar
Peanøtter er faktisk ganske sunt, selv om det er 50% fett.

6081895[/snapback]

Vegetabilsk fett, Omega-6 fettsyrer, flerumettet.

6082178[/snapback]

Du sier du er enig?

6082290[/snapback]

 

Jeg er enig :)

Bare hadde lyst til å utdype litt.

 

Ang. halshoggingen, så kan det hende at de har funnet det ut under giljotinens tid, at øynene flakket rundt f.eks., eller at de har bedrevet forsøk på mus, om hjernen mottar impulser fra sansene etter at halsen er hugget over.

Lenke til kommentar
En flue summer i F  :dribble:

Har også hørt at, hvis du får hodet ditt kappet av, så kan du faktisk se rundt omkring og tenke i 20 sekunder før du egentlig dør, men jeg finner dette vanskelig å tro...

6081849[/snapback]

Hvordan i all verden har de funnet ut det? Er jo ikke akkurat slik at folk frivillig halshugges for vitenskapens skyld :wee:

6082996[/snapback]

 

Kan jo hende at de kan finne det ut uten å halshogge noen :tease:

6083938[/snapback]

 

I og med at halshugging har, gjennom historien, blitt brukt som drapsmetode opptil flere ganger, er det en del som har forsket på dette. Synes å huske at Bjørneboe nevner dette i Kruttårnet. Han nevner også et spesifikt tilfelle, hvor den halshuggede rødmet og ble tydelig sint da det ble holdt opp foran massene. Om dette er oppspinn eller ikke, er ikke vesentlig. Det er uansett en relativt kjip henrettelse.

Lenke til kommentar
En flue summer i F  :dribble:

Har også hørt at, hvis du får hodet ditt kappet av, så kan du faktisk se rundt omkring og tenke i 20 sekunder før du egentlig dør, men jeg finner dette vanskelig å tro...

6081849[/snapback]

Hvordan i all verden har de funnet ut det? Er jo ikke akkurat slik at folk frivillig halshugges for vitenskapens skyld :wee:

6082996[/snapback]

 

ROFL

 

En Creative Zen Micro bruker ofte 10 sekunder lengre tid å starte opp etter software update.

Lenke til kommentar
Hm du har helt rett..

 

Hvis alle kinesere hold pusten i en time ville ikke global oppvarming vært ett problem lengre.

 

Sånn.. :p

4363525[/snapback]

 

Holy God :wow:. Så hvis f.eks alle kinesere hadde blitt drept av en krig uten nuke's så hadde den globale oppvarmingen vært over?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...