WaterMarked Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 NASA's forskere brukte lang tid og hundretusenvis av dollar på å utvikle en kulepenn som fungerte i vakuum og vektløshet. Russerne brukte blyant i sine romskip. LOOL,,noe av det dummeste eg har høyrt... Delefiner sover kun med halve hjernen om gangen,,det vill vell si at dn altid er bevisst. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 NASA's forskere brukte lang tid og hundretusenvis av dollar på å utvikle en kulepenn som fungerte i vakuum og vektløshet. 5928389[/snapback] det ble dedikert en hel episode av Seinfeld til denne pennen. Jeg har hatt denne pennenog den ser slik ut: Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 NASA's forskere brukte lang tid og hundretusenvis av dollar på å utvikle en kulepenn som fungerte i vakuum og vektløshet. 5928389[/snapback] det ble dedikert en hel episode av Seinfeld til denne pennen. Jeg har hatt denne pennenog den ser slik ut: 5929976[/snapback] Hvor fikk du tak iden? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hvor fikk du tak iden? 5930625[/snapback] kjøpte den rett fra importøren.... men den importøren finnes ikke lenger.. så er litt usikker på hvor den selges nå her i Norge... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 NASA's forskere brukte lang tid og hundretusenvis av dollar på å utvikle en kulepenn som fungerte i vakuum og vektløshet.Russerne brukte blyant i sine romskip. LOOL,,noe av det dummeste eg har høyrt... 5928389[/snapback] Grunnen til at det er så dumt er jo fordi det er bare oppspinn. Tips: når noe virker for dumt til å være sant, så er det bare å svippe innom Snopes.com hvor en kan lese at Claim: NASA spent millions of dollars developing an "astronaut pen" which would work in outer space while the Soviets solved the same problem by simply using pencils. Status: False. Lenke til kommentar
clario Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 NASA's forskere brukte lang tid og hundretusenvis av dollar på å utvikle en kulepenn som fungerte i vakuum og vektløshet. 5928389[/snapback] det ble dedikert en hel episode av Seinfeld til denne pennen. Jeg har hatt denne pennenog den ser slik ut: 5929976[/snapback] Hvor fikk du tak iden? 5930625[/snapback] Har også en sann NASA penn, men den ser ikke helt lik ut, det er ikke noe feste på min. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Tips: når noe virker for dumt til å være sant, så er det bare å svippe innom Snopes.com hvor en kan lese atClaim: NASA spent millions of dollars developing an "astronaut pen" which would work in outer space while the Soviets solved the same problem by simply using pencils. Status: False. 5937357[/snapback] jeg har brukt min pen både opp ned (som vanligvis ikke funker i lengden med en vanlig kulepenn), på et vått papir (som heller ikke funker på vanlig kulepenn), latt den ligge ute i 20 minusgrader flere timer (noe som ei heller funker med vanlig kulepenn)...... så å si at det ikke går er å snakke om ting du ikke har peiling på... Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Tips: når noe virker for dumt til å være sant, så er det bare å svippe innom Snopes.com hvor en kan lese atClaim: NASA spent millions of dollars developing an "astronaut pen" which would work in outer space while the Soviets solved the same problem by simply using pencils. Status: False. 5937357[/snapback] jeg har brukt min pen både opp ned (som vanligvis ikke funker i lengden med en vanlig kulepenn), på et vått papir (som heller ikke funker på vanlig kulepenn), latt den ligge ute i 20 minusgrader flere timer (noe som ei heller funker med vanlig kulepenn)...... så å si at det ikke går er å snakke om ting du ikke har peiling på... 5946072[/snapback] Han har rett i det han sier,,nasa brukte ikkje ei krone på å utvikle pennen... Men den kostet mye å utvikle... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tips: når noe virker for dumt til å være sant, så er det bare å svippe innom Snopes.com hvor en kan lese atClaim: NASA spent millions of dollars developing an "astronaut pen" which would work in outer space while the Soviets solved the same problem by simply using pencils. Status: False. 5937357[/snapback] jeg har brukt min pen både opp ned (som vanligvis ikke funker i lengden med en vanlig kulepenn), på et vått papir (som heller ikke funker på vanlig kulepenn), latt den ligge ute i 20 minusgrader flere timer (noe som ei heller funker med vanlig kulepenn) Hadde du sjekket linken jeg la ved, ville du ha sett at pennen helt klart finnes, men at det ikke var NASA som utviklet den....... så å si at det ikke går er å snakke om ting du ikke har peiling på... 5946072[/snapback] Jeg er helt enig om at en ikke bør prate om ting en ikke har peiling på. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg er helt enig om at en ikke bør prate om ting en ikke har peiling på. 5947265[/snapback] sjekke linker? hva er nå det? Lenke til kommentar
stout Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Back on topic.. kanskje. - Du klarer ikke å nyse med øynene åpne (sikkert nevnt før. Forbehold: Du får ikke lov til å holde øyelokkene åpne med fingre, fyrstikker eller andre hjelpemidler). - I en gruppe med 23 tilfeldige personer er det mer enn 50% sjanse for at 2 av dem deler fødselsdag. For å overstige 50% sjanse for 3 personer må antallet økes til 88. - Den første ubåten ble designet i 1578. - I Frankrike på 1500-tallet ble nyttår feiret første april. I 1562 innførste pave Gregor(?) en ny kalender for de kristne. En del mennesker fikk ikke med seg forandringene, og fortsatte å feire 1. april. Disse ble gjerne ertet for dette. "April fools" = april-tullinger -> aprilsnarr. - Du får ikke en ku til å gå ned trapper. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 FAT benytter en "linked-list" til å finne neste kluster av fila Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 - I en gruppe med 23 tilfeldige personer er det mer enn 50% sjanse for at 2 av dem deler fødselsdag. For å overstige 50% sjanse for 3 personer må antallet økes til 88. 5965098[/snapback] Skjønner ikke dette mattstykket jeg:/ Kan noen forklare? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hitler hadde kun en testikkel! Tihi Lenke til kommentar
2ern Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Fnatt betyr egentlig rykninger i underlivet. Så det å få fnatt av noen er egentlig et misforstått begrep... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 40 av 10.000 embryo har cyclopia (ikke søk på dette på Googles bildesøk). Verdens første dieselmotor ble testet på matolje. De første produksjons-kjøretøyene som brukte dieselmotorer var tyske u-båter rett før 1. verdenskrig. Den første Nightmare on Elm Street filmen tok kun 1 mnd. å lage. Bump mapping ble funnet opp i 1978. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 På vestlandet (Ålesund -> Bergen -> Mellomliggende strøk om omvegn) betyr ordet "Taus" -> "Jente". På Østlandet betyr en avart av dette ordet (tøs) noe helt annet... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 På vestlandet (Ålesund -> Bergen -> Mellomliggende strøk om omvegn) betyr ordet "Taus" -> "Jente". På Østlandet betyr en avart av dette ordet (tøs) noe helt annet... 5967691[/snapback] På svensk betyr "tøs" jente. Oftest noe de eldre sier. Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har bodd i bergen i 20 år og har trodd at taus betydde stille.. kan jo være bare meg men må jo være litt lokalt dette her. Verdens minste calculator har en diameter på en milliondels centimeter... godt gjort.. http://www.guinnessworldrecords.com/conten...?recordid=47060 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå