Sirslask Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvis tu tar en varm sigarettenner under en kassalap vil den bli svart på den siden med skrift og det går ikke ann å tørke av Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvis tu tar en varm sigarettenner under en kassalap vil den bli svart på den siden med skrift og det går ikke ann å tørke av samme gjelder bussbiletter... og det samme gjelder sterk varme generellt, men ikke flammer... du kan holde en brennene lighter under også, men ikke la flammene komme til papiret, for da blir det aske.. Lenke til kommentar
igy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Saltvannssjokolade er egentlig laget av ferskvann, men tilsatt salt! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det er mer sukker enn jordbær i produktet "Jordbær på flaske". Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Sikkert sagt før: 1,5l cola inneholder 24 sukkerbiter. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Sikkert sagt før: 1,5l cola inneholder 24 sukkerbiter. Tenk over det neste gang dere Det er jo faktisk nyttig da. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det er jo faktisk nyttig da. :!: Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Husker ikke navnet på dem, men det er to veldig merkelige fobier i verden:Fobien for gode nyheter Og fobien for alt ! (Tror det er panfobi eller noe sånt noe..) Men da har man vel fobi mot å ha fobier så man har da fortrenger man vel fobiene ? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ketchup inneholder mer sukker enn brus. Marilyn Monroe hadde høyere IQ enn Stephen Hawking (In your face, IQ-fanatikkere!) Bruce Dickinson er 168 cm høy. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Marilyn Manson hadde over 280 IQ? =) Hawking har vel drøyt 280 IQ og asperger syndrom (autisme av et slag) så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jeg har hørt at madonna har 160 i iq (ikke bekreftet fra pålitelige kilder ) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ja, man pleier som regel å regne med at musikere har høyere IQ. Musikalsk IQ er forresten en egen "gren" av intelligens. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Marilyn Manson hadde over 280 IQ? =) Hawking har vel drøyt 280 IQ og asperger syndrom (autisme av et slag) så vidt jeg vet? Hvor er det dere har tallene fra? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Marilyn Manson hadde over 280 IQ? =) Hawking har vel drøyt 280 IQ og asperger syndrom (autisme av et slag) så vidt jeg vet? Hvor er det dere har tallene fra? som sagt har jeg hørt det for lenge siden, og det er ikke ett fakta-utsagn egentlig.. skal lete litt rundt... glem det: se spørsmål nummer 21 Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Marilyn Manson hadde over 280 IQ? =) Hawking har vel drøyt 280 IQ og asperger syndrom (autisme av et slag) så vidt jeg vet? Hvor er det dere har tallene fra? som sagt har jeg hørt det for lenge siden, og det er ikke ett fakta-utsagn egentlig.. skal lete litt rundt... glem det: se spørsmål nummer 21 Det var jo Madonna Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Marilyn Manson hadde over 280 IQ? =) Hawking har vel drøyt 280 IQ og asperger syndrom (autisme av et slag) så vidt jeg vet? Marilyn Manson har 140 i IQ. Stephen Hawking har alt ftra 160 til 280 i IQ, sikkert pga forskjellig spredning. Flere vitenskapsmenn, filosofer, og andre med høy IQ har aspergers syndrom, berømte folk med dette syndromet er: Bram Cohen (oppfinneren av Torrent-systemet) Bill Gates Alexander Graham Bell Sokrates Friedrich Nietzche Bob Dylan Dan Aykroyd Woody Allen Steven Spielberg Thomas Edison Isaac Newton Henry Ford Al Gore Agatha Christie Mozart Beethoven Hans Asperger Albert Einstein Endret 28. september 2005 av superseven Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Bob Marley ble begravd med sin Gibson-gitar,en bibel og litt marihuana. Angus Young sin gitar er en Gibson. Angus Young sin idol er Chuck Berry. Chuck Berry sin fulle navn er Charles Edward Anderson Berry. Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Bob Marley ble begravd med sin Gibson-gitar,en bibel og litt marihuana. Haha! Slenger med no fakta: Carmen Elektra er 160 cm høy.... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Marilyn Manson hadde over 280 IQ? =) Hawking har vel drøyt 280 IQ og asperger syndrom (autisme av et slag) så vidt jeg vet? Hvor er det dere har tallene fra? som sagt har jeg hørt det for lenge siden, og det er ikke ett fakta-utsagn egentlig.. skal lete litt rundt... glem det: se spørsmål nummer 21 Det var jo Madonna det har du helt rett i... det var nok en glipp fra min side.. beklager dette! fakta: timelønna for en 19-år gammel person hos Spar er 103,95kr Endret 28. september 2005 av jalejale Lenke til kommentar
warpig Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 verdens lengste acronym er: NIIOMTPLABOPARMBETXHELBETRABSBOMONIMONKONOTDTEKHSTROMONT og på norsk betyr det: laboratoriet for ventiler, forsterkninger, betong og jernbetong-arbeider i kompositthomogene og homogene konstruksjoner ved departementet for byggeteknologimontasje i det vitenskapelige forskningsinstitutt ved organisasjonen for bygningsmekanisering og teknisk bistand i akademiet for bygging og arkitektur i sovjet-unionen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå