mongojarle Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har lest alt som står her, men jeg tror nok at værken hvit eller sort er farger, bare nøyanser... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Unyttig fakta: Jeg farga kjønnshåra blå en gang, (Med spray som går bort etter et par turer i dusjen) Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Unyttig fakta: Jeg farga kjønnshåra blå en gang, (Med spray som går bort etter et par turer i dusjen) unyttig fakta som bare det Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Tre-ordsregelen gjelder ikke her? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Tre-ordsregelen gjelder ikke her? tror tråden ble til før tre-ords-regelen ble laget... så den får leve... Lenke til kommentar
clario Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Svartedauen sprer seg i World of Warcraft Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Dette med tre-ords-regelen har blitt tatt opp MANGE ganger i denne tråden (Ja, jeg har lest HELE tråden... ) Grunnen til at tre-ords-regelen ikke gjelder er akkurat som jalejale sier, fordi den ble opprettet før regelen kom Og som noen sa tidligere, hentet fra grunnloven: En lov maa ikke ha tilbagevirkende kraft Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Unyttig fakta: Jeg farga kjønnshåra blå en gang, (Med spray som går bort etter et par turer i dusjen) Les første post Siden enkelte må ha det inn med teskjeer:Det postes kun UNYTTIGE FAKTA og ikke UINTERESSANTE fakta. Det som postes må følgelig ha en viss almen interesse. Dette er definitivt ikke en tråd for å fortelle om private forhold som hva dere har på brødskiva eller hvilket skonummer dere bruker Endret 24. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Unyttig fakta: Jeg farga kjønnshåra blå en gang, (Med spray som går bort etter et par turer i dusjen) Les første post Siden enkelte må ha det inn med teskjeer:Det postes kun UNYTTIGE FAKTA og ikke UINTERESSANTE fakta. Det som postes må følgelig ha en viss almen interesse. Dette er definitivt ikke en tråd for å fortelle om private forhold som hva dere har på brødskiva eller hvilket skonummer dere bruker Uenig med deg der Aco! Det faktum at sprayen går bort etter noen vask i dusjen ER faktisk unyttig fakta! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Svartedauen sprer seg i World of Warcraft Det er ikke sant Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Uenig med deg der Aco! Det faktum at sprayen går bort etter noen vask i dusjen ER faktisk unyttig fakta! "Jeg farget kjønnshåra blå en gang" var det du egentlig mente.. var pointet om fargen skulle ikke du tatt med det første. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Nå skal jo rett være rett; _Jeg_ laget ikke innlegget! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 TOPIC folks ! §3 I Romboch, Virginia er det forbudt å ha sex med lyset på. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Hitler var Vegetarianer! Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) *Slettet på grunn av demostrasjon* Endret 24. september 2005 av Sponx Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har rydda rommet mitt. Så utrolig vanskelig det er å følge topic...... OnTopic: Høyrehendte lever igjennomsnittlig 9 år lengere enn venstrehendte. (sikkert blitt sagt før, men gidder jeg å lese igjennon? .... Nei) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Hitler var Vegetarianer! Ikke pga prinsipp, men fordi han mente at mennesker ikke kunne fordøye kjøtt. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) En undersøkelse har vist at menn med sensuelle stemmer (dvs dybde og andre egenskaper som gjør at stemmen bærer mye energi) får seg mer, og tidligere, enn de uten. Endret 24. september 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 - Paul Revere's Pizza, Mount Pleasant, Iowa, USA, baker og leverer en pizza med en diameter på 1,21 meter. Den består av 4,81 kg deig, 1,36 liter saus, forskjellig kjøtt og grønnsaker, og ca. 2,25 kg ost. - Et Lego-tårn bygd av mer enn 6000 barn i Tallinn, ble 24,92 meter høy. Byggingen besto av 391 478 platsbiter. - Etter å ha tygt tyggegummien i minst en time, blåste Joyce Samuels en tyggegumminboble med en diameter på 28 cm gjennom nesen. - I april 2003 ble en 3,7 meter høy, 3,54 meter lang og 1,6 meter bred håndveske, laget av den brasilianske lærvarefabrikken Santa Marinella, presentert i kjøpesenteret Iguatemi i Brasil. - Kilde: Donald Nr. 36-05. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Dette er unyttig fakta. (Får ikke sletta innlegget) Endret 27. september 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå