smeboe Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvis du drar på kino, og filmen varer i en og en halv time. Vil filmrullen være ca. 400 km lang. Det vil si at hvis jeg skulle trekken den fra her jeg bor (Tromsø) kunne jeg nesten tatt den med meg til Narvik.. eller var det Bodø? Dette er så klart luft-linje da. Reise med fly For ikke å snakke om fra Oslo til Dovre... Katter har bare ett liv... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Setter du et punktum i den aller siste ruten i et excel ark og skrive rdet ut på A4 ark så vil det som kommer ut dekke 16,2 mål! Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Sitter på skolen og hører på musikk, var nettopp innom rimi og kjøpte meg en tine eplejuice og stakk innom burgerking på veien tilbake og kjøpe en burger til 14kr.. Julenissen ekke ekte. Endret 22. september 2005 av Sandiz Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Les tittelen Siden enkelte må ha det inn med teskjeer: Det postes kun UNYTTIGE FAKTA og ikke UINTERESSANTE fakta. Det som postes må følgelig ha en viss almen interesse. Dette er definitivt ikke en tråd for å fortelle om private forhold som hva dere har på brødskiva eller hvilket skonummer dere bruker! Slikt bes rapportert og de som fortsetter å forsøple tråden kan vente seg reaksjoner. det er på tide å qoute FØRSTE POST igjen... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Setter du et punktum i den aller siste ruten i et excel ark og skrive rdet ut på A4 ark så vil det som kommer ut dekke 16,2 mål! Vil det ikke bli like stort om du skriver ut på A3 ark? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 For sju dager siden var det endelig lovlig å fyre opp bål i utmark igjen Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 For sju dager siden var det endelig lovlig å fyre opp bål i utmark igjen faktisk nyttig fakte, men men Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ikke for svette nerder Verdens minst nyttige fakta for normale folk Kronprinsparet skal ha barn snart jeg gir så jæææævelig faen i det. Pul i vei. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 åååååå.... puuuleeee... mmmm.... trøtt, sove nå Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 det var iaffal unyttig. dette også. :!: Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hitler hadde på seg en blå og en gul sokk da han tok selvmord (Sies det) Hitchhikers guide to the galaxy er verdens lengste triologi på fem bøker Jeg skvatt nettopp av en klokke på veggen.... Bill Gates sa en gang: "640k ought to be enough for anybody" (!) Jenter er rare vesener og burde komme med en brukerhåndbok.. Lenke til kommentar
morra Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 For sju dager siden var det endelig lovlig å fyre opp bål i utmark igjen Er ikke det 15. oktober? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 For sju dager siden var det endelig lovlig å fyre opp bål i utmark igjen Er ikke det 15. oktober? Jo? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 For sju dager siden var det endelig lovlig å fyre opp bål i utmark igjen Er ikke det 15. oktober? Jo? 15 oktober er såvidt jeg om 3 uker.... og ikke for en uke siden... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 For sju dager siden var det endelig lovlig å fyre opp bål i utmark igjen Er ikke det 15. oktober? Jo? 15 oktober er såvidt jeg om 3 uker.... og ikke for en uke siden... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Husker ikke navnet på dem, men det er to veldig merkelige fobier i verden: Fobien for gode nyheter Og fobien for alt ! (Tror det er panfobi eller noe sånt noe..) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Går det ann og ha Bullemi alseimers ( aner ikke hvordan det skrives ) Som vil si at du spiser, og glemmer og spy? (Egentlig tullespørsmål, men) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Dobbelpost Endret 23. september 2005 av crawford Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Husker ikke navnet på dem, men det er to veldig merkelige fobier i verden:Fobien for gode nyheter Og fobien for alt ! (Tror det er panfobi eller noe sånt noe..) :!: Fobi for alt?? Hahaha, det må da være en helt forferdelig situasjon. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hårfargen på øyenbrynene er samme farge som på kjønnshårene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå