thomasr Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 "Det er i utgangspunktet ingen øvre beløpsgrense ved bruk av American Express Card og American Express Gold Card. Har man som kortmedlem hos oss opparbeidet seg den nødvendige tillit, overlater vi til den enkelte å vurdere sin egen betalingsevne." Fra AmEx sine internettsider. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Nettopp. Jeg klarte jo å få et amexkort utstedt i mitt navn i sin tid, men da det gikk opp for pappa hva det innebar, kom saksen frem. Endret 3. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nettopp. Jeg klarte jo å få et amexkort utstedt i mitt navn i sin tid, men da det gikk opp for pappa hva det innebar, kom saksen frem. For du trenge sikkert ubegrensett kredit til noe fornuftig. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Loeve: Bullshit, men det eksisterer? Nydlig den Snillingen: Er du sikker på dette? Minnes å ha en laaang diskusjon for flere år siden med en lærer om akkurat dette, men før jeg henter bulldozeren på døra hans så vil jeg være sikker *grins* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 En ny paperboys sang er innspilt i en grustak utenfor oslo. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nettopp. Jeg klarte jo å få et amexkort utstedt i mitt navn i sin tid, men da det gikk opp for pappa hva det innebar, kom saksen frem. For du trenge sikkert ubegrensett kredit til noe fornuftig. Nei, men det er jo kjekt å ha... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 En ny paperboys sang er innspilt i en grustak utenfor oslo. Jeg tør nesten å vedde på at det er musikkvideoen som er spilt inn der. Sangen er nok spilt inn i et studio, ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 En ny paperboys sang er innspilt i en grustak utenfor oslo. Jeg tør nesten å vedde på at det er musikkvideoen som er spilt inn der. Sangen er nok spilt inn i et studio, ett eller annet sted. Ikke vær så firkanta. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Loeve: Bullshit, men det eksisterer? Nydlig den Snillingen: Er du sikker på dette? Minnes å ha en laaang diskusjon for flere år siden med en lærer om akkurat dette, men før jeg henter bulldozeren på døra hans så vil jeg være sikker *grins* sikker på hva da? At man en ikke skolegutt trenger ubegrensa kreditt? Endret 4. september 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Denne tråden er et brudd på tre-ords-regelen. Er det sakt før? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Denne tråden er et brudd på tre-ords-regelen. Er det sakt før? Veldig mange ganger. Tråden ble startet før regelen ble oppfunnet, så den får stå. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Loeve: Bullshit, men det eksisterer? Nydlig den Snillingen: Er du sikker på dette? Minnes å ha en laaang diskusjon for flere år siden med en lærer om akkurat dette, men før jeg henter bulldozeren på døra hans så vil jeg være sikker *grins* Bullshit at de selv ikke vil innrømme det, altså. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Når Diana døde i den bilulykken hadde sjaføren hennes så høy promille at en vanlig mann på han sin størrelse hadde omntrent trengt hjelp til å gå(ihvertfall følge en dokumentar jeg zappa over) og han kjørte alt for fort Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hadde Diana brukt bilsele som normale folk hadde hun levd idag Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Sony Ericsson T630'er bruker Sony Ericsson Standard Battery BST-25,en Li-Polymer på 3.6 V,type 300062.Den må ikke grilles,stekes,kaste den i vanlige søppeldunker,være nærheten i barn eller unger som ikke har peiling på batterier og gjøre et eller annet som står på en slik batteri. Lagd i Japan og ble ferdiglaget i Sverige. (Kilde:Sony Ericsson batteri) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hadde Diana brukt bilsele som normale folk hadde hun levd idag Det er vel ikke fakta, men spekulasjoner. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hadde Diana brukt bilsele som normale folk hadde hun levd idag Det er vel ikke fakta, men spekulasjoner. Ehm, hun brukte faktisk ikke sele. Det var grunnen til at hun døde, hun ville overlevd med. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Men det vil ikke si at hun hadde levd i dag. Dessuten var det vel snakk om stor fart, da redder ikke alltid selen deg. Kanskje den hadde reddet henne fra de skadene hun fikk, men hun hadde kanskje blitt holdt igjen slik at hun hadde fått noe i hodet, eller lignende. Så slikt kan man ikke vite sikkert. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hadde Diana brukt bilsele som normale folk hadde hun levd idag Det er vel ikke fakta, men spekulasjoner. Ehm, hun brukte faktisk ikke sele. Det var grunnen til at hun døde, hun ville overlevd med. Det at hun ikke hadde daua av å bruke sele er spekilasjoner, ikke om hun brukte sele eller ikke. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 ho hadde nok daua uansett. bilen var jo smadra totalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå