Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)


The_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Tsjekkiske fotballspilleren Jan Koller er 2,02m på strømpelesten, han er en ekte tanksenter. I en kamp mot Bayern M, måtte Jan K stå i mål siden Jens Lehman hadde blitt utvist, koller hadde i tillegg skåret et mål tidligere i denne kampen, han slapp også inn ingen mål. For en prestasjon!

Lenke til kommentar

Lynet slår aldri ned 2 ganger på samme plass.

 

Kjendiser i USA kan få et American Express kort så eksklusivt at American Express selv ikke vil innrømme det.

 

Godt over halvparten av all trafikk på internett er fildeling.

 

Nazismen bygger på sosial-darwinisme, Darwinisme i overført betydning til mennesker. Adolf Hitler brukte mye av Fredrich Nieztche sine teorier når han skrev Mein Kamp, dette gjorde han i fengsel.

 

Ølstue kuppet var et forsøk på statskupp startet av Hitler, det ble faktisk planlagt og utført fra en Ølstue, dette gikk skeis.

 

Dolkestøtlegenden var et av Hitler sine virkemiddler for å få folk til å støtte ham, det gikk ut på av landets ledere hadde dolket Tyskland i ryggen når de skrev under fredsavtalen etter første verdenskrig, da kravene i denne pakten var totalt urimlige, i realiteten hadde de ikke noe annet valg enn å skrive under.

 

Nazismen er avhengig av nedgangstider for å få støtte.

Lenke til kommentar
Godt over halvparten av all trafikk på internett er fildeling.

 

Over halvparten av all trafikk på internett er bare bittorrent, faktisk.

 

Kjendiser i USA kan få et American Express kort så eksklusivt at American Express selv ikke vil innrømme det

 

Dette er bare bullshit. For mange år siden, lagde folk rykter om et sort American Express-kort, som visstnok ikke hadde noen kredittgrense. Ryktene spredde seg som ild i tørt gress, og da American Express selv hørte om det, bestemte de seg for å lansere det.

 

Det heter for øvrig "American Express Centurion"

Lenke til kommentar

Det varierer, kortet jeg har brukt kunne jeg glatt kjøpt 100 fly fra Boeing på (vel, det ville fått enkelte komplikasjoner i etterkant...). Hovedfordelen med det svarte (Centurion) kortet er for øvrig bedre kundeservice (lignende Vertu Concierge).

 

For å bli med i 'Foreningen Storfoten' må man som mann ha størrelse 48 eller større i sko (kvinner må ha 42 eller større).

Lenke til kommentar
Det varierer, kortet jeg har brukt kunne jeg glatt kjøpt 100 fly fra Boeing på (vel, det ville fått enkelte komplikasjoner i etterkant...). Hovedfordelen med det svarte (Centurion) kortet er for øvrig bedre kundeservice (lignende Vertu Concierge).

Jeg tror hovedfordelen er at de ikke stiller spørsmål ved kjøpene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...