Uxzuigal Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Imposter: Det er bare litt dumt at samtlige av setningene hans inneholder skrivefeil. Mer unyttige fakta: Verste jeg vet er forum troll som kommenterer skrivefeil. Om de skal kommentere skrivefeil så får de peke dem ut, ellers er dette skrevet på egen tid, utenfor jobb og arbeid. Det er flere beviser for at Jesus levde, i forhold til Napoleon. Svart og Hvitt regnes ikke som farger. Ultima Online var verdens første "ekte" MMORPG, det kom ut i 1997, September, og eksisterer fremdeles i dag med over 250,000 subscribers. (Da regner man ikke med Merdian som et MMORPG, noe det ikke er!! ) Richard Garriot som står bak Ultima Online eier et måne fartøy, et gedigent slott og tittelen "Lord British". Han driver nå på med et nytt prosjekt som heter "Tabula Rasa" som betyr "Blank Tavle". Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 svart regnes som farge fordi den er stappa med alle andre farger, mens hvitt er fravær av farger. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Når man snakker i mobilen er man en like dårlig sjåfør som en som har 0,8 i promille. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) svart regnes som farge fordi den er stappa med alle andre farger, mens hvitt er fravær av farger. også stokker vi om på setningen og får et riktig svar. Edit: kan også nevne at Einstein ikke strøk i matte Endret 2. september 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Einstein var bare litt tilbakestående når det gjaldt å snakke, men matte hadde han drage på så vidt jeg vet. Virker hvertfall sånn Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 svart regnes som farge fordi den er stappa med alle andre farger, mens hvitt er fravær av farger. Motsatt, hvit er summen av alle fargene lagt sammen. Svart er fravær av alle farger. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 svart regnes som farge fordi den er stappa med alle andre farger, mens hvitt er fravær av farger. Motsatt, hvit er summen av alle fargene lagt sammen. Svart er fravær av alle farger. Svart er alle farger.... Hvit er ingen farger! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 det er vel derfor svarte klær er mye varmere i sola enn hvit Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Svart er varmere i sola fordi det fanger opp alle fargene lyset avgir, og for at noe skal kunne klassifiseres som en farge er det nødt til å avgi farge, selvfølgelig. edit: Marilyn Monroe hadde 6 tær på den ene foten. Endret 2. september 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 svart regnes som farge fordi den er stappa med alle andre farger, mens hvitt er fravær av farger. Motsatt, hvit er summen av alle fargene lagt sammen. Svart er fravær av alle farger. Svart er alle farger.... Hvit er ingen farger! Svart er ingen farge fordi den ikke sender ut noe lys. Hvitt er derimot alle fargenne i regnbuen Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) svart regnes som farge fordi den er stappa med alle andre farger, mens hvitt er fravær av farger. Det regnes ikke som farge.. Hvit: Alle lys reflektert Gult: Bare gult lys reflekter Svart: Ingen lys reflektert Alt vi ser er refleksjoner. Edit: Ser ut som Snillingen er enig med meg Endret 2. september 2005 av Snabben Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 svart regnes som farge fordi den er stappa med alle andre farger, mens hvitt er fravær av farger. Motsatt, hvit er summen av alle fargene lagt sammen. Svart er fravær av alle farger. Svart er alle farger.... Hvit er ingen farger! *knis* Tenk over hva en farge er før dere slenger ut slike bastante meninger om svart eller hvit er farger. Om svart er alle farger eller ingen farger kommer an på utgangspunktet. Er det et hvitt papir er det selvsagt en lysning å klatte på de fargene man har for å lage svart. Dersom det er snakk om en mørk skjerm, vil lysklidene med forskjellige farger tilsammen lage hvitt lys. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så over til noe helt annet: George Washington dyrket marihuana i hagen sin. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg synes ikke det virker logisk! Hvis du blander alle fargene i verden, får du jo svart...! IKKE hvit iallefall! Må nok si meg enig i det folk sier her da.... Men alle skjønner hva jeg mener, rait? Endret 2. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Snabben: Et godt utsagn kan aldri nevnes for mange ganger Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg synes ikke det virker logisk! Hvis du blander alle fargene i verden, får du jo svart...! IKKE hvit iallefall! Hvis du satte lyskastere med alle verdens farger til å lyse på samme punkt.. Ville det blitt svart da? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hehe... Som jeg editet inn i det forrige innlegget mitt, må jeg si meg enig i det dere sier! Altså, er konklusjonen da at svart og hvitt kan være både alt og ingenting? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Man må huske på at farger er bare navn på refleksjoner, som blir bestemt av materialet, en gul stol har et materiale som reflekterer gult osv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 okok, gikk litt fort i svingene, men tror ikke 20 folk trenger å kommentere det . Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Man kan også nevne at i et rom uten lys så vil man ikke se noen farger. Det kaller jeg unyttig fakta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå