Spragleknas Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Personlig nøyer jeg meg med 3,14 Pi er ikke 3,14.... det blir fort store feil av slik.... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Personlig nøyer jeg meg med 3,14 Pi er ikke 3,14.... det blir fort store feil av slik.... Hvis du tenker på pi i NASA ja! Men for min del har det minimalt å si! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) unyttig fakta hvis du ikke har pi på kalkulatoren din, og du vil regne mest nøyaktig, kan du bruke 355/113... edit: pi er forholdet mellom omkretsen og diameteren i en sirkel... pi er et irrasjonalt tall med uendelige mange desimaler som ikke er sykliske... for ca. 4000år siden regnet babylonerene ut pi til å være 3,125. Endret 30. august 2005 av jalejale Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) pi er egentlig et forhold, ikke et tall. Enkelte kalkulatorer har dette forholdete innebygget så man kan regne med det istedenfor tallet 3,14. Til de som ikke viste det . edit: var visst omtrent akkurat det som stor på posten over *trøtt* Endret 29. august 2005 av andesam Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Eller så kan du lære deg 3,14159263538979323846264338327950288 utenat. Evt. mer, hvis du ser behovet for det, men det gjorde ikke jeg. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Pi: -- Fjernet av moderator. Postet på forrige side -- Kilde: http://www.angio.net/pi/piquery Endret 30. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 aff, to late for the pi.. 97% av alle amerikanske sedler inneholder spor av kokain. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Leonard Meyer fra LA hadde i en alder av 6 måneder hår på brystet. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 aff, to late for the pi.. 97% av alle amerikanske sedler inneholder spor av kokain. Whaat? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 aff, to late for the pi.. 97% av alle amerikanske sedler inneholder spor av kokain. Whaat? Huh? Det første eller det siste(med usa)? Leste det med sedlene et sted på nettet. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 aff, to late for the pi.. 97% av alle amerikanske sedler inneholder spor av kokain. Kan eg aldri tru... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 aff, to late for the pi.. 97% av alle amerikanske sedler inneholder spor av kokain. Kan eg aldri tru... Spor, mener han da at fingre som har vært i kontakt med seddelen også har vært i kontakt med kokain? i Så fall er det kanskje ikke umulig. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Spor kan jo bety mikroskopiske partikler. Noe sånt som fyr tar i kassaapparat, tar i hånda til en kunde, tar i hånda til en fyr som har snorta litt kola, tar på en 1$, tar i hånda til en fyr, tar i seddelen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Spor kan jo bety mikroskopiske partikler. Noe sånt som fyr tar i kassaapparat, tar i hånda til en kunde, tar i hånda til en fyr som har snorta litt kola, tar på en 1$, tar i hånda til en fyr, tar i seddelen. Noe sånt ja. Jeg vet ikke hvordan det er mulig, dere har sikkert ikke forklaring på alle faktaene dere har lagt ut her. Jeg bare leste det. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Minner meg på hvor uhygienisk penger egentlig er. Pengene du får i hånda har kanskje ligget 2 uker i lomma på en kar som aldri dusjer og skifter klær en gang i måneden. Finner muligens spor av snørr, bæsj, sperm og alt mulig på penger. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Minner meg på hvor uhygienisk penger egentlig er. Pengene du får i hånda har kanskje ligget 2 uker i lomma på en kar som aldri dusjer og skifter klær en gang i måneden. Finner muligens spor av snørr, bæsj, sperm og alt mulig på penger. Jepp, derfor har jeg begynt med pengevasking! Jeg møter masse rike og kjente folk (bor ofte på hytta til Flatland), tjener godt og har gode arbeidstider, og jeg er omgitt av mange millioner kroner hver dag Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 viste dere forresten at Astrix klesbutikk på Segalstad Bru har 50% rabatt på kvinneundertøy? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 viste dere forresten at Astrix klesbutikk på Segalstad Bru har 50% rabatt på kvinneundertøy? Visste dere at det finnes gausdøler på forumet? Ikke verst... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Minner meg på hvor uhygienisk penger egentlig er. Pengene du får i hånda har kanskje ligget 2 uker i lomma på en kar som aldri dusjer og skifter klær en gang i måneden. Finner muligens spor av snørr, bæsj, sperm og alt mulig på penger. Jepp, derfor har jeg begynt med pengevasking! Jeg møter masse rike og kjente folk (bor ofte på hytta til Flatland), tjener godt og har gode arbeidstider, og jeg er omgitt av mange millioner kroner hver dag Blir de hvite etterpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå