Gå til innhold

Unyttige fakta (LES reglene i første post!)


The_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

unyttig fakta

hvis du ikke har pi på kalkulatoren din, og du vil regne mest nøyaktig, kan du bruke 355/113...

 

edit:

pi er forholdet mellom omkretsen og diameteren i en sirkel... pi er et irrasjonalt tall med uendelige mange desimaler som ikke er sykliske...

 

for ca. 4000år siden regnet babylonerene ut pi til å være 3,125.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Spor kan jo bety mikroskopiske partikler. Noe sånt som fyr tar i kassaapparat, tar i hånda til en kunde, tar i hånda til en fyr som har snorta litt kola, tar på en 1$, tar i hånda til en fyr, tar i seddelen.

Noe sånt ja.

 

Jeg vet ikke hvordan det er mulig, dere har sikkert ikke forklaring på alle faktaene dere har lagt ut her.

 

Jeg bare leste det.

Lenke til kommentar
Minner meg på hvor uhygienisk penger egentlig er. Pengene du får i hånda har kanskje ligget 2 uker i lomma på en kar som aldri dusjer og skifter klær en gang i måneden. Finner muligens spor av snørr, bæsj, sperm og alt mulig på penger.

Jepp, derfor har jeg begynt med pengevasking! Jeg møter masse rike og kjente folk (bor ofte på hytta til Flatland), tjener godt og har gode arbeidstider, og jeg er omgitt av mange millioner kroner hver dag :D

Lenke til kommentar
Minner meg på hvor uhygienisk penger egentlig er. Pengene du får i hånda har kanskje ligget 2 uker i lomma på en kar som aldri dusjer og skifter klær en gang i måneden. Finner muligens spor av snørr, bæsj, sperm og alt mulig på penger.

Jepp, derfor har jeg begynt med pengevasking! Jeg møter masse rike og kjente folk (bor ofte på hytta til Flatland), tjener godt og har gode arbeidstider, og jeg er omgitt av mange millioner kroner hver dag :D

Blir de hvite etterpå? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...