Mattlakk Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Må bare spørre om en ting her jeg! Hvor i Norge er den høyeste tempraturen målt? Tror det er 33,6 Grader.. ! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 • Mennesker og delfiner er de eneste som har sex for at det er deilig Hvis jeg ikke tar feil så gjelder dette dver-sjimpanser også. (Hvis jeg ikke tar feil så er disse menneskets næreste slektninger). Disse dyrene bryr seg også fint lite om hvilket kjønn sin partner har nå de koser seg.... Sjimpanser har også oral-sex. Det stemmer! Jeg så akkurat Julius forlate nabohuset og tørke seg om munnen. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Så han Selger oralsex også... Hvem er den ekte Julius her?: http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...l=&etter=Julius Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Man kan miste bastuen sin hvis man tar med seg parafinlampe inn i bastuen. Er faktisk san en jeg vet om klarte å sprenge bastuen sin mens han satt inni den sammen med noen venner. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det er kjiparn.... Visste dere at "Det blir ikke hull i en tann som er ren!?!" Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Før siste verdenskrig spiste vi i Norge 125 kg mel og kornprodukter pr. person i året En vegetarianer spiser mellom 40 og 50 g kostfiber pr. dag, mens en veganer (spiser overhodet ikke animalske matvarer), er oppe i 70 g kostfiber pr. dag. Endret 4. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 en vanlig husflue summer i tonen 'F'? Det er det samme som summetonen i vanlige telefoner. Alfred Hitchcock ikke hadde navle? Den ble sydd igjen etter en operasjon esler dreper flere mennesker hvert år enn flyulykker nervesignalene i kroppen har en fart på 274 km/t et papirark ikke kan brettes mer enn 7 ganger, uansett hvor stort eller tynt det er? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 en vanlig husflue summer i tonen 'F'? Det er det samme som summetonen i vanlige telefoner. Alfred Hitchcock ikke hadde navle? Den ble sydd igjen etter en operasjon esler dreper flere mennesker hvert år enn flyulykker nervesignalene i kroppen har en fart på 274 km/t et papirark ikke kan brettes mer enn 7 ganger, uansett hvor stort eller tynt det er? Jeg leste i den lokale avisen Farsunds Avis at det var to unger som hadde klart å brette ett ark 8 ganger(!). Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 en vanlig husflue summer i tonen 'F'? Det er det samme som summetonen i vanlige telefoner. A? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Summetonen i telefoner er A ja, aka kammertonen. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) hvis du bretter et papir 40 ganger kommer du til månen... (eller var det et annet tall?) edit: du kommer ikke til månen bokstavlig, men du kan sette papire-stabelen på bakken og rette det mot månen, og papiret kommer til å være nær månen... dere skjønner, ikke kveruler... Endret 4. august 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hvis du bretter et papir 40 ganger kommer du til månen... (eller var det et annet tall?) edit: du kommer ikke til månen bokstavlig, men du kan sette papire-stabelen på bakken og rette det mot månen, og papiret kommer til å være nær månen... dere skjønner, ikke kveruler... Nei, jeg skjønner ikke! forklar en gang til om du gidder. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Du bretter et papir, og hver gang du bretter det blir det dobbelt så stort, 3 ganger blir det trippelt så høyt osv.. etter, (ifølge JaleJale) 40 "brett" kan du nå månen med Papiret ditt! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 når du bretter det en gang bli det dobbelt så tykkt. neste gang du bretter det blir det 4 ganger så tykkt som det var opprinnelig.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja...så var det bare å utføre dette da.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Altså tykkelsen på papiret*to opphøyd i 40 = like høyt som opp til månen ? Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Må bare spørre om en ting her jeg! Hvor i Norge er den høyeste tempraturen målt? Tror det er 33,6 Grader.. ! Har mål høyere hjemme her... Karmøy/Rogaland.. sjeldet varmt men i fjor Extremt varmt... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg har VIP billett til offshore trondheim Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 en vanlig husflue summer i tonen 'F'? Det er det samme som summetonen i vanlige telefoner. Alfred Hitchcock ikke hadde navle? Den ble sydd igjen etter en operasjon esler dreper flere mennesker hvert år enn flyulykker nervesignalene i kroppen har en fart på 274 km/t et papirark ikke kan brettes mer enn 7 ganger, uansett hvor stort eller tynt det er? Jeg leste i den lokale avisen Farsunds Avis at det var to unger som hadde klart å brette ett ark 8 ganger(!). Det er derfor det kom i avisa Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg har VIP billett til offshore trondheim Ubrukelig fakta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå