eivi91 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Kansje det var fransk? Tysklæreren som fortalte det. Derfor gjettet jeg tysk. Men det kan godt hende det var fransk. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 @ Topic: RMA-nummer og Faktura nummer er det samme! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 • Mennesker og delfiner er de eneste som har sex for at det er deilig Hvis jeg ikke tar feil så gjelder dette dver-sjimpanser også. (Hvis jeg ikke tar feil så er disse menneskets næreste slektninger). Disse dyrene bryr seg også fint lite om hvilket kjønn sin partner har nå de koser seg.... Lenke til kommentar
morra Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Verdens lengste skjegg på en mann er 1,83m mens kvinnene "kun" har en rekord på 27,9cm. Hjulet på verdens minste sykkel er 11 cm i diameter. Verdens største flyplass terminal er 1,3 km lang. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 @ Topic:RMA-nummer og Faktura nummer er det samme! Nei. Det kan imidlertid hende at enkelte bedrifter velger å samkjøre disse. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Verdens lengste skjegg på en mann er 1,83m Nope, lengste skjegg er rundt 5meter (huser ikke nøyaktig) og det var den en norsk-amerikaner som hadde. da han døde ga han skjegget til et univeritet eller noe sånt. (Lest i guiness rekordbok) Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Faren min har 83548 ved kuber i ved stabelen sin, har talt dem selv. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dette er vel egentlig nyttig fakta, men andreinntaket på GK, VGS i Akershus kommune er 4. August ! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 @ Topic:RMA-nummer og Faktura nummer er det samme! Nei. Det kan imidlertid hende at enkelte bedrifter velger å samkjøre disse. Takk.. og btw:P det er ikke i topic Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 TV2s kraftigste sender står i Halden. Den har en effekt på 600.000 watt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Wow! Det var uinteressant det! Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er umulig å nyse med øyene åpne Bogus. Jeg kan gjøre det. Behøver ikke å holde de oppe med fingrene heller. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Unyttig fakta: 1: Du driter hver 16'ene time. 2: I en stat i USA er det lov å slå kona si med belte, så lenge det ikke er bredere enn 5cm(!) 3: I en annen stat er det ulovlig å la bukseselene henge på hvert lår, de må strammes over skuldrene. Edit: Dette er ikke helt unyttig, med unntak av Unyttig fakta nr1 Syke, syke USA Endret 3. august 2005 av Godspeed@ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 1: Du driter hver 16'ene time. Det er for det første hver 18. time, vel? Dessuten har jeg klart å holdt den inne i over en uke...... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 1: Du driter hver 16'ene time. Det er for det første hver 18. time, vel? Dessuten har jeg klart å holdt den inne i over en uke...... Trodde det var hver 16'ene(?). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 1: Du driter hver 16'ene time. Det er for det første hver 18. time, vel? Dessuten har jeg klart å holdt den inne i over en uke...... Trodde det var hver 16'ene(?). er ikke noe fasit hvor man kan telle ned med stoppeklokke da. Folk tar litt for mye med god fisk eller whatever Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Egentlig nyttig fakta men... [stolt] Colosseum er verdens største THX-kino [ /Stolt] Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bill Clinton er den eneste Amerikanske venstrehendte presidenten som er blitt valgt 2 ganger etter hverandre.... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 HAHA :!: DET var unyttig fakta ja!! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 • Mennesker og delfiner er de eneste som har sex for at det er deilig Hvis jeg ikke tar feil så gjelder dette dver-sjimpanser også. (Hvis jeg ikke tar feil så er disse menneskets næreste slektninger). Disse dyrene bryr seg også fint lite om hvilket kjønn sin partner har nå de koser seg.... Sjimpanser har også oral-sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå