xtcy Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 jeg dreit ut øret i dag... verdens største mennseke bæsj var på hele 69 CM og veide 27 KG Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 verdens største parkeringshus ligger i chicago og har 92 150 plasser. Har du en link til dette? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Audioslave spelte piss på Roskilde i år.Death From Above 1979 piska. Eg kjeder meg grufullt mykje. Kun 2% av befolkninga på jorda kan suge seg sjølv. Men siste låta spilte dem bra! Enig i at selve konserten var skuffende. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Land of the Dead kommer ikke til å gå på hverken Lillehammer, Gjøvik eller Lillehammer kino. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Visste dere at det er umulig for mannen i gata å sleike seg selv på albuen? LOL! Ja, det visste dere nok, ettersom det er nevnt ca 3532467 ganger i denne tråden. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Visste dere at det er umulig for mannen i gata å sleike seg selv på albuen? LOL! Ja, det visste dere nok, ettersom det er nevnt ca 3532467 ganger i denne tråden. viktig å huske på at noen kan sleike seg på albuen. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) American Airlines spart $40,000 i 1987, med kutte ut en oliven fra vær salat de serverte i first-class. det er mer bakterier i munnen din enn det er menesker på jorden slår du hodet ditt mot veggen bruker du 150 kalorier i timen det blir dept flere folk årlig av kokkosnøtter enn av haier Endret 22. juli 2005 av LIRS Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Eminem er venstrehendt. Det er flere galakser i universet enn det er sandkorn på jorden. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Fakta: kun 2 ord i denne emnetittelen. (Dermed bryter denne tråden faktisk en grunnleggende forum-regel ) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hæ? Er det 2% som kan suge seg sjæl? Skitt! Trodde ingen kunne det, jeg.. Unyttig fakta? Cameron Diaz sa at det sanne hælvete ville være å be henne høre på Mariah Carey elns. Leste det nettopp. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Firefox sorterer alle favorittene i alfabetisk rekkefølge, i motsetning til Internet Explorer som lar dem ligge i den rekkefølgen man lagret dem. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) -Det er umulig å slikke seg selv på albuen. -Hjernen din består av 80% vann. -Lighteren ble oppfunnet før fyrstikken. -Ingenting rimer på pølse. -De fleste lebestifter inneholder fiskeskjell. -Myggspray er ikke avskrekkende for myggen. Myggsprayen blokkerer bare myggens sensorer slik at den ikke vet at du er der. -Esler dreper flere mennesker hvert år enn flyulykker. -Øyet til en struts er større enn hjernen dens. -Hjerterkongen er den eneste som ikke har bart. -En tarantell kan leve i to år uten å spise. -Perler smelter i eddik. -Skilpadder kan puste gjennom baken. -En pingvin kan hoppe nesten to meter rett opp. -Matte: 111.111.111 ganget med 111.111.111 gir svaret 12345678987654321 -Over 75% av de som leser dette har prøvd å slikke seg på albuen.. Veit at noen finns på posten fra før.. men posta for det Endret 23. juli 2005 av crawford Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Som jeg nevnte tidligeredet er mange som kan slikke seg på albuen. Jeg kjenner faktisk en som sier at han kan suge seg(har selv ikke sett på, men han kom langt nok ned med klær på) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Unyttig fakta: Jeg kjeder meg dønn ihjel. Bruker en ræva PC, og har ikke tilgang til CS Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Unyttig fakta: Jeg kjeder meg dønn ihjel. Bruker en ræva PC, og har ikke tilgang til CS Det er forskjell på Usakelig fakta og unyttig fakta Lenke til kommentar
operaman Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Fakta: kun 2 ord i denne emnetittelen. (Dermed bryter denne tråden faktisk en grunnleggende forum-regel ) Fakta: Denne tråden ble 21/11/2003 : 15:43, før 3-ordsregelen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg kjenner en fyr som både kan suge seg selv OG slikke seg på albuen. Temmelig myk kar. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 10 GRUNNER TIL Å HA SEX 1. Sex er skjønnhetspleie. Vitenskaplige undersøkelser har vist at under sex utløser kvinner hormoner som gjør håret skinnende og huden myk. 2. Rolig sex gjør at det er mindre sannsynlig at du får hudproblemer. Svetten renser huden og sørger for at urenheter holder seg borte. 3. Sex forbrenner kalorier. 4. Sex er en av de minst skadelige sportene du kan gjøre. Det trener omtrent hver eneste muskel i kroppen uten stor sjanse for skader. 5. Sex kurerer depresjon ved å frigi endorfiner. 6. Jo mer sex du har jo mer får du. Jo oftere du har sex jo mer feromoner kommer ut av kroppen din,ett stoff som gjør andre interessert. 7. Sex er 10 ganger mer effektivt enn valium som sovemedisin. 8. Kysser du daglig får du mindre tannproblemer ved at spytt renser dine tenner. 9. Sex kurerer hodepine ved at blod går rundt i kroppen og sørger for at det som gir deg hodepine blir borte. 10. Sex kurerer astma og allergi, fordi det er nemlig en naturlig allergimedisin Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 7. Sex er 10 ganger mer effektivt enn valium som sovemedisin. Whatta? har hørt det motsatte jeg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 7. Sex er 10 ganger mer effektivt enn valium som sovemedisin. Whatta? har hørt det motsatte jeg Har du aldri sovna med kølla i handa du da..? Fy fillern så godt en sover de 10-20 sekundene etter det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå