sluffy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 elefanter er ikke redde for mus,mus er heller ikke redde for elefanter Men elefanter liker ikke å trakke på små ting Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Big Ben er ikke tårnet eller uret, men klokka inni. Oppkalt etter statsmannen som fikk gjennomslag for å bygge den, trur eg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Majonesen i 1 pakke er 9,7m lang. Edit: Nei, 8,7 Endret 24. november 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 elefanter er ikke redde for mus,mus er heller ikke redde for elefanter Men elefanter liker ikke å trakke på små ting det betyr bare at de ikke liker å TRÅKKE på mus ikke at de har noe mot dem persjonlig Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 At any one time, patients suffering from water-borne diseases take up half the world’s hospital beds Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 *En General Electric J-79GE-11A flymotor omstiller kompressoren ved Mach 1.5, og effekten øker ytterligere. Faktisk er denne motoren så sterk, at kraften øker desto fortere og høyere man flyr. *Generalmajor Eivind Schibbye og Oberst Olav F. Aamoth var de to siste pilotene i Norge som førte et Lockheed CF-104 jagerfly her til lands. Håper dette var verdifull og unyttig informasjon til denne tråden Lenke til kommentar
The_man Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Kom igjen og legg inn flere mld(men ikke hva dere har spist i dag og sånt, lite interesangt ).... nærmer oss 100 post's nå skal vi ha 1000 som mål eller?? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 - Hvis du hylte i 8 år, 7 måneder og 6 dager, ville du ha produsert nok lyd-energi til å varme opp en kopp kaffe. - Hvis du prompet uavbrutt i 6 år og 9 måneder, så hadde du produsert nok gass til å lage en atombombe. - Det menneskelige hjertet lager nok trykk, når det pumper blod ut i kroppen, til å sprute blod 10 meter i været. - En gris sin orgasme varer i 30 minutter! - Et gjennomsnittlig menneske frykter edderkopper mer enn det å dø - Den sterkeste muskelen i kroppen er tungen. - Du kan ikke drepe deg selv ved å holde pusten. - Samlet spiser amerikanerne hver dag pizza tilsvarende et område på 18 mål. - Det er mer sannsynlig at du blir drept av en champagnekork, enn at du blir forgiftet av en edderkopp. - En maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt, kan trekke 30 ganger sin egen vekt og faller alltid over på sin høyre side når den blir beruset. - Isbjørner er venstrehendte. - Steinbiten har mer enn 27 000 smaksknopper. Dette gjør den til dyreverdens nummer en når det gjelder smaksknopper. - En kakerlakk kan leve 9 dager uten sitt hode før den sulter ihjel. - Den mannlige bedende "Kneleren" kan ikke parre seg mens hodet hans er på kroppen fordi hunnen begynner akten med å rive av ham hodet. - Elefanten er det eneste dyret som ikke kan hoppe. - Strutsens øye er større enn dens hjerne Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Akkurat nå har jeg arbeidsuke på en barneskole. De har friminutt og jeg sitter på datarommet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 - Elefanten er det eneste dyret som ikke kan hoppe. Den er vel eneste pattedyret som ikke kan hoppe Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Majonesen i 1 pakke er 9,7m lang. Edit: Nei, 8,7 wtf? Og hvordan vet man dette? Tok du rett og slett å pressa ut majonesen i en pakke? Tykkelsen på stripa du pressa ut da? Har ikke den noe å si? Tror nok jeg skulle fåtte den lengre viss jeg virkelig hadde anstrengt meg Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 - Elefanten er det eneste dyret som ikke kan hoppe. - Elefanten er også det eneste dyret i verden med 4 knær Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 - Elefanten er det eneste dyret som ikke kan hoppe. Ikke så unyttig. Dette var faktisk grunnen til at Hannibal krysset alpene på elefanter(hopper ikke ned). Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 en gjennomsnitts norman spiser 14,7 kilo bananer i løpet av et år!! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det første registrerte domenenavn var symbolics.com, 15.mars 1985. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Mennesker har best lukte sans i alderen 10. Derfor er det ofte unger som klager at ting stinker oftere enn andre mennesker. Meste parten av støv hjemme hos folk består av død hud. :/ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Meste parten av støv hjemme hos folk består av død hud. :/ Mesteparten av støvet rundtom her består av katt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Majonesen i 1 pakke er 9,7m lang. Edit: Nei, 8,7 wtf? Og hvordan vet man dette? Tok du rett og slett å pressa ut majonesen i en pakke? Tykkelsen på stripa du pressa ut da? Har ikke den noe å si? Tror nok jeg skulle fåtte den lengre viss jeg virkelig hadde anstrengt meg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det første registrerte domenenavn var symbolics.com, 15.mars 1985. 4 dager før jeg ble født Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det første registrerte domenenavn var symbolics.com, 15.mars 1985. 4 dager før jeg ble født Nicket til gunfreak19 har ingenting med alderen hans å gjøre før om 111 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå